Billborad na plecach? Torba z reklamy? A może nerka z recyclingu? Z ING to możliwe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Billborad na plecach? Torba z reklamy? A może nerka z recyclingu? Z ING to możliwe

Bank ING przerobił już 4700 m2 wielkoformatowych reklam na atrakcyjne EKO gadżety – torby, plecaki, nerki i laptopówki.

– Od dłuższego czasu nie utylizujemy już naszych reklam wielkoformatowych, ale przerabiamy je na atrakcyjne eko gadżety. Tym samym nasze reklamy dostają nowe życie a my mamy realny wpływ na otaczające nas środowisko. Ze skazanych na zaleganie na wysypiskach odpadów powstają estetyczne i użyteczne rzeczy. Zachęcamy „Noś się EKO bo to w dobrym stylu – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za marketing i komunikację w ING Banku Śląskim.

Idea przerabiania siatek wielkoformatowych na torby zakupowe powstała przy akcji „Moje miasto”, w 2017 roku, w której zaproszeni przez bank artyści prezentowali to, co w ich mieście jest dla nich bliskie i wyjątkowe. Powstało sześć subiektywnych, unikatowych, prac przedstawiających: Katowice, Warszawę, Białystok, Gdańsk, Gdynię i Sopot. Prace zostały zaprezentowane mieszkańcom na siatkach wielkoformatowych zlokalizowanych w centrach miast.

Po zakończeniu akcji bank przerobił te siatki na torby zakupowe i rozdał klientom w oddziałach. Skala zainteresowania była ogromna i wszystkie wyprodukowane torby rozeszły się w szaleńczym tempie. Obecnie na EKO gadżety bank przerabia również inne wielkoformatowe reklamy. W sumie powstało już 7400 sztuk toreb, plecaków, nerek i etui na laptopy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij