93-letnia Pani Irenka opowiada o swoim wegetarianizmie w nowej kampanii RoślinnieJemy

93-letnia Pani Irenka opowiada o swoim wegetarianizmie w nowej kampanii RoślinnieJemy

Organizacja RoślinnieJemy tym razem stworzyła kampanię, w której postanowiła przedstawić sylwetkę 93-letniej Pani Irenki – wegetarianki z przeszło 30-letnim stażem.

Spot z Panią Irenką, zrealizowany przez Papaya Films w ramach wspólnej kampanii organizacji RoślinnieJemy, Stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Vegan Challenge, jest pierwszym filmem z serii. Przedstawiono w nim historię 93-letniej wegetarianki. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W spocie honorowa członkini Stowarzyszenie Otwarte Katki opowiada o swoim 30-letnim stażu bycia na diecie roślinnej oraz o powodach przejścia na wegetarianizm. 

Pozytywny spot stworzony w ramach kampanii RoślinnieJemy ma za zadanie zachęcić społeczeństwo do zmiany swojej diety na bardziej przyjazną zwierzętom. 

PS

W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.

PS2

Twórcy kampanii RoślinnieJemy w maju br. rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”, która ma pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij