Spot z Panią Irenką, zrealizowany przez Papaya Films w ramach wspólnej kampanii organizacji RoślinnieJemy, Stowarzyszenia Otwarte Klatki oraz Vegan Challenge, jest pierwszym filmem z serii. Przedstawiono w nim historię 93-letniej wegetarianki.
W spocie honorowa członkini Stowarzyszenie Otwarte Katki opowiada o swoim 30-letnim stażu bycia na diecie roślinnej oraz o powodach przejścia na wegetarianizm.
Zobacz również
Pozytywny spot stworzony w ramach kampanii RoślinnieJemy ma za zadanie zachęcić społeczeństwo do zmiany swojej diety na bardziej przyjazną zwierzętom.
PS
W związku ze Światowym Dniem Mleka Roślinnego, który wypada 22 sierpnia, ProVeg Polska ruszyło z humorystyczną kampanią zachęcającą do spróbowania mleka roślinnego pod hasłem „Roślinne jak mleko. Ty też spróbuj”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy kampanii RoślinnieJemy w maju br. rozpoczęli akcję „Bez spiny jem rośliny”, która ma pomóc konsumentom w znajdowaniu w największych sieciach handlowych ciekawych i łatwych do przyrządzenia roślinnych produktów.