TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Odważ się zmieniać z ABSOLUT VODKA – twarze fanów na opakowaniach

Po raz pierwszy na polskim rynku wódka ABSOLUT pojawiła się w opakowaniu prezentującym blisko tysiąc twarzy fanów marki, którzy wzięli udział w konkursie „Odważ się zmieniać!”. Opakowanie zostało zaprojektowane przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe.
O autorze
1 min czytania 2013-09-28

Konkurs pod hasłem „Odważ się zmieniać!” został zorganizowany na fanpage’u ABSOLUT Polska. Osoby, które odważyły się być częścią marki ABSOLUT i wysłały swoje zdjęcie w dedykowanej konkursowi aplikacji pojawiły się na opakowaniu. Uczestnicy konkursu mogli też pokazać za pomocą zdjęcia drobne i wielkie zmiany w swoim codziennym życiu. Autorzy stu zmian z największą liczbą głosów internautów otrzymali butelkę 0,7l ABSOLUT VODKA w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Chazme i Sepe. Trójka wybrańców, która podbiła serca jurorów, czyli Olgi Kozierowskiej i Łukasza Jakóbiaka została wyróżniona na opakowaniu oraz zaproszona na ekskluzywną rozmowę z Łukaszem. Ich historię można poznać na  www.youtube.com/ABSOLUTPolska

Marka ABSOLUT po raz kolejny przygotowała projekt specjalnie dla Polaków nawiązując współpracę z polskim środowiskiem streetartowym. W grudniu ubiegłego roku na rynku pojawiła się limitowana edycja ABSOLUT POLAKOM zaprojektowana przez Swanskiego. Opakowanie stworzone przez Chazme i Sepe z wizerunkami polskich konsumentów jest pierwszym takim projektem w branży alkoholowej i z pewnością na długo zapadnie w pamięci każdego z nas.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję, kreację i realizację projektu, w tym współpracę z Chazme i Sepe odpowiada agencja IQ Marketing. Aplikację konkursową wdrożyła agencja AtomClick, działania PR realizuje Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Słuchaj podcastu NowyMarketing