„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania IKEA to opowieść o tym, że nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Czym Tobie się odwdzięczy?” – nowa kampania IKEA to opowieść  o tym, że nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie

Najnowsza kampania IKEA opiera się na popularnym dylemacie stawiania potrzeb mieszkania czy domu niemal na ostatnim miejscu listy priorytetów. Wychodząc temu naprzeciw, idea „Wnętrze się odwdzięcza” skupia się na ukazaniu benefitów płynących z inwestowania w urządzenie wnętrza i produkty.

Spot otwierający nowy rok katalogowy IKEA 2020 to historia pokazująca, że nawet drobne produkty wyposażenia domu mogą znacząco wpłynąć na jakość naszego życia. Siła przyzwyczajeń i nawyków oraz codzienny pęd powodują, że często nie zwracamy uwagi, na małe, codzienne niedogodności domowego życia i akceptujemy je bez sprzeciwu, a w rezultacie nic nie zmieniamy. Główni bohaterowie to para zastanawiająca się nad zakupem nowej pościeli do sypialni i zadająca sobie popularne pytanie „po co mi to?”. Spot w zabawny sposób wykorzystuje przerysowaną postać nocnego krwiopijcy, który może nas odwiedzić podczas kolejnej nieprzespanej nocy, skutkującej tym, że „krew się w nas burzy”. Kampania odpowiada na tę niedogodność, pokazując benefity inwestowania we wnętrza. Odpowiednio dobrany produkt jest w stanie przegonić nękające nas straszydła.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W nowej kampanii IKEA pragnie przekonać Polaków, że warto inwestować w urządzanie wnętrz, wprowadzając nawet najdrobniejsze zmiany. Warto stawiać sobie pytanie, «po co mi to?», by poszukiwać odpowiednich produktów i tego czym się nam mogą odwdzięczyć. Może dobrze przespaną nocą czy lepszym porankiem, a może po prostu poprawą jakości codziennego domowego życia. Kampania jest początkiem całorocznej komunikacji: IKEA. Czym Tobie się odwdzięczy? – mówi Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.

Kluczową częścią komunikacji jest spot reklamowy, który dostępny jest online. Część produktowa wspierana jest przez oddzielny dedykowany materiał. Kampania ruszyła 23 sierpnia, a działania wizerunkowe 1 września. Obejmą one kanały tradycyjne (TVC, OOH), digital (w tym także współpracę z influencerami) oraz sklepy marki na terenie Polski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij