Aldi wita pasażerów wracających z wakacji na lotnisku Katowice-Pyrzowice paczkami z produktami spożywczymi

Aldi wita pasażerów wracających z wakacji na lotnisku Katowice-Pyrzowice paczkami z produktami spożywczymi

Sieć Aldi przygotowała nietypową akcję dla pasażerów wracających z wakacji – w odpowiedzi na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu, marka wręcza podróżującym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi.

Osoby często podróżujące z pewnością znają ten ból, gdy po powrocie do domu zastają pustą lodówkę, a okoliczne sklepy są zamknięte z uwagi na niedziele niehandlowe. Teraz spotykają się z tym zwłaszcza osoby wracające z wakacji. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym sieć Aldi przygotowała nietypową niespodziankę dla pasażerów przylatujących z urlopu na lotnisko Katowice-Pyrzowice – w pierwszych dwóch weekendach września br. w godzinach 15:00-22:00 hostessy-stewardessy wręczają paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których łatwo można przygotować śniadanie czy kolację – pierwszy posiłek po podróży bez konieczności zakupów. 

W termicznych torbach podróżni znajdą pieczywo do samodzielnego odpieczenia, długodojrzewające salami międzynarodowe Tremondi, kremowy serek do smarowania, ser żółty masdamer w plastrach Hofburger, orzeźwiające smoothie Pure Fruit, owocową konfiturę Confifrucht, certyfikowaną znakiem UTZ czekoladę Orzechową z okienkiem oraz kefir śmietankowy Sontner. 

– To pierwsza taka akcja, w której sieć spożywcza zatroszczyła się o pasażerów wracających z wakacji i wita ich w domu. ALDI chce być blisko swoich klientów w codziennych, życiowych sytuacjach i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, bazując na pozytywnym zaskoczeniu. Zależy nam na tym, by nasi klienci cieszyli się ostatnimi chwilami wakacji i zasmakowali w produktach, z których jesteśmy dumni, i które dla nich przygotowaliśmy – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi. 

„Akcja lotniskowa” jest eventem towarzyszącym kampanii i jednocześnie pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce. Za opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz kreacji odpowiada Agencja Scholz&Friends, realizacją eventu zajęła się agencja Emlab. 

PS

Sieć Aldi kilka dni temu oficjalnie pojawiła się na Facebooku, w związku z czym ruszyła z social mediową kampanią – w jej ramach stworzono serię grafik z chwytliwymi i żartobliwymi hasłami, dopasowanymi do poszczególnych regionów Polski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij