Kanadyjski optyk przekształcił fasady okienne w okulary

Kanadyjski optyk przekształcił fasady okienne w okulary

Pewien kanadyjski optyk wpadł na nietypowy sposób zareklamowania swojej marki – fasady okienne, znajdujące się nieopodal butiku, zostały przekształcone w okulary.

Ten niekonwencjonalny outdoor kanadyjskiego optyka pokazuje, że niekiedy drobna reklama jest o wiele lepsza niż taka, która rzuca się w oczy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Opto-Réseau do promocji swoich usług postanowił wykorzystać zjawisko pareidolii, czyli dopatrywania się znanych kształtów w przypadkowych szczegółach. Na wybranych fasadach budynków znajdujących się nieopodal butiku, marka umieściła swoje logo na czarnym tle. I to w nie byle jakim miejscu, a między dwoma oknami, sprawiając, że wyglądały one jak okulary.

zdjęcie: facebook.com/optoreseau

PS

Popularna szkocka marka Hendrick’s Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji King’s Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij