Kampania #wTrasieDaSię z zasięgiem ponad 1 mln użytkowników

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania #wTrasieDaSię z zasięgiem ponad 1 mln użytkowników

Zakończyła się wakacyjna kampania #wTrasieDaSię przeciwko porzuceniom psów, organizowana przez Karmimy Psiaki – ogólnopolską akcję pomocy bezdomnym zwierzętom. Przez ostatnie dwa miesiące internauci udowadniali, że można zaplanować i przeżyć wspaniałe wakacje z pupilem.

W odpowiedzi na problem porzuceń zwierzaków w miesiącach letnich, akcja Karmimy Psiaki prowadziła kampanię społeczną #TrasieDaSię. Organizatorzy zachęcali osoby podróżujące ze swoimi czworonogami do inspirowania innych internautów poprzez wrzucanie na media społecznościowe zdjęć i filmików z wakacji z pupilem z hashtagami #wTrasieDaSię i #NiePorzucam.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez dwa miesiące trwania akcji pojawiło się 1115 publikacji na jej temat, a sama kampania w social mediach wygenerowała zasięg 1,1 mln użytkowników. Towarzyszyła jej zbiórka pieniędzy, na której organizatorzy zebrali 3 500 zł na rzecz porzuconych zwierząt w schroniskach

Na stronie karmimypsiaki.pl/wtrasiedasie powstała interaktywna mapa miejsc przyjaznych zwierzakom i miejsc, gdzie można zostawić pupila na czas wyjazdu. Obecnie znajduje się na niej ponad 113 „psiolubnych” i „kociolubnych” punktów. Organizatorzy stworzyli także bazę tekstów edukacyjnych oraz serię wywiadów z ekspertami, które mają za zadanie ułatwić odbiorcom zaplanowanie wakacji z pupilem.

Akcję wsparli znani miłośnicy zwierząt, m.in. Martyna Wojciechowska, Ewa Gawryluk, Leszek Stanek, Make Life Easier, Joanna Jabłczyńska, Marcin Dorociński oraz Iza i Piotrek – autorzy bloga Podróże z Pazurem – którzy od 2 lat są w nieprzerwanej podróży dookoła świata ze swoim kundelkiem Snupim.

Wszystkie działania w obrębie kampanii #wTrasieDaSię miały na celu zmianę postawy społecznej właścicieli psów, którzy mogą rozważać porzucenie pupila poprzez pokazywanie pozytywnych przykładów i promowanie praktycznych rozwiązań, pozwalających na pogodzenie udanych wakacji z opieką nad czworonogiem.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij