Sitek i Otsochodzi w projekcie muzycznym Pizza Hut

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi, która skierowana jest do młodej grupy odbiorców i zachęca do życia Super Supreme, czyli cieszenia się chwilą i korzystania z życia pełnymi garściami. Współpracę wspiera Pizza Hut Records.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

„Mam Chill” to nowy singiel napisany wspólnie przez popularnych raperów Sitka i Otsochodzi. Premiera piosenki wraz z teledyskiem odbyła się 11 września 2019 roku. Wideoklip w reżyserii Filipa Bartczaka został nakręcony w prywatnej willi w podwarszawskim Konstancinie. Występują w nim obaj zaangażowani w projekt raperzy. Sceneria bezpośrednio nawiązuje do przekazu tekstu, prezentując obrazek cieszenia się dostatkiem i wszystkimi jego dodatkami, który promują artyści. Kooperacja Sitka z Otsochodzi ma przekonać odbiorców, że jeżeli coś robimy, to powinniśmy robić to najlepiej, jak się da i wymagać od życia najwyższej jakości.

Za koncepcję projektu i jej przebieg odpowiada Feeders Agency. Założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego agencja specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Teledysk wyprodukowało Love It Warsaw.

Koordynacją działań PR z zakresu media relations w ramach premiery „Mam Chill” zajmuje się agencja Big Picture.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Media Choice.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj