Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

Kuba Sagan (creative director & co-founder) w trakcie swojego seminarium na Imagination Day 8 ogłosił powstanie Feeders Agency. Teraz, po roku, agencja została oficjalnym współorganizatorem konferencji i towarzyszącemu jej pokazowi reklam, które odbywają się co roku w sieci kin Multikino.

Głównym zadaniem Feeders Agency będzie opracowanie big idea komunikacji, kreacja i produkcja contentu do social mediów oraz realizacja akcji niestandardowych, promujących Imagination Day 9.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie. W jej trakcie wystąpią jedni z najlepszych specjalistów w świecie marketingu i szeroko pojętej komunikacji, m.in. Anders Svensson (Global Design Director, Nike), Chris Chapman (Head of Art, Droga5) i Amaya Coronado (CEO, Lola MullenLowe). Do 13-go października można kupić bilety w cenie Early Bird, na stronie imaginationday.pl Organizatorem wydarzenia Imagination Day jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij