Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powered by Gameset podczas konferencji Imagination Day

Do grona partnerów Imagination Day 9 dołączyła agencja marketingu gamingowego Gameset. W ramach współpracy w czasie konferencji odbędzie się specjalny panel „powered by Gameset”, który poprowadzi Alban Dechelotte, dyrektor ds. sponsoringu i rozwoju e-sportu w Riot Games w Europie.

Alban Dechelotte zanim trafił do Riot Games, przez 5 lat był związany z Coca-Cola, gdzie kierował programem gier i e-sportu. Prowadził tam wielokrotnie nagradzane kampanie, które obejmowały partnerstwo Coca-Cola Zero z PlayStation Europe w 2013 r., czy partnerstwo z Ubisoft Just Dance promującej aktywny tryb życia oraz wykorzystującą do promocji wirtualnego sportowca Alex Huntera z serii z EA Sports FIFA. Wcześnie Alban przez 10 lat pracował po stronie agencji w Havas Sports & Entertainment dla klientów takich jak: adidas, Hyundai, Sparkasse, Lacoste, Europcar, Unilever i Louis Vuitton. Zdobył bogate doświadczenie w rozwijaniu współpracy w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Egipcie, Niemczech i Francji. Studiował międzynarodowy biznes, sport i marketing we Francji w ESSEC Business School oraz w Niemczech w Fachhochschule Dortmund. Prywatnie jest zapalonym graczem League of Legends, jako nastolatek był międzynarodowym rugbystą.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas konferencji Imagination Day, która już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata, Alban Dechelotte opowie o swoim doświadczeniu w panelu zatytułowanym: Esport, are you ready for the future of Sport, Entertainment and Culture. Jego wystąpieniu partneruje Gameset – agencja marketingu gamingowego, łączącą marki ze społecznościami graczy, która w czerwcu dołączyła do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach nowej inicjatywy SAR – Klubu AdTech. Agencja Gameset została założona wiosną 2017 roku przez Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego, którzy wcześniej pracowali m.in. w DDB&tribal, Deloitte Digital i OMD. Oferuje usługi marketingowe (strategię, kreację i realizację kampanii) skierowane do trzech grup podmiotów związanych z branżą gier wideo: reklamodawców, agencji oraz firm produkujących gry.

Do 13 października obowiązuje tańsza pula biletów na konferencję Imagination Day. Wydarzenia odbędzie się 3 grudnia br., w Warszawie. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na temat wszystkich prelegentów tegorocznej edycji znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia www.imaginationday.pl

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Feeders Agency, Ars Thanea
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, Gameset, iTaxi, IMM, Good Looking Studio
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Gazeta.pl

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij