TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem „Kuchnia sercem domu”

Szwajcarski producent urządzeń AGD Franke rusza z kampanią reklamową pod hasłem „Kuchnia sercem domu”. Celem działań reklamowych jest komunikowanie szerokiego portfolio sprzętów, którymi można wyposażyć całą kuchnię.
O autorze
1 min czytania 2019-09-16

Kampania reklamowa Franke prezentowana będzie w kanałach telewizyjnych najlepiej dopasowanych do grupy docelowej. Jesienna promocja marki obejmie również prasę i internet. Od strony kreatywnej całość koncepcji przygotowała agencja Bardzo. W telewizyjnej reklamie, wyreżyserowanej przez Karolinę Lewicką, rodzinę odwiedzają potencjalni kupcy ich domu. Okazuje się jednak, że dom, a zwłaszcza kuchnia, w której koncentruje się życie rodzinne, pełne są wspaniałych wspomnień, z którymi bohaterowie nie chcą się rozstać.

– Hasło kampanii – „Kuchnia sercem domu”– idealnie odzwierciedla to, jak my we Franke myślimy o kuchni. Według nas, to najważniejsze miejsce dla całej rodziny. Tutaj nie tylko przygotowujemy posiłki, ale także rozgrywają się ważne sprawy z naszego życia. Rozmawiamy z najbliższymi, biesiadujemy z przyjaciółmi, wyruszamy w fascynujące kulinarne podróże. Nastrój spotu pokazuje, że z kuchnią wiążą się nasze wspomnienia i mamy do niej emocjonalny stosunek. To prawdziwe serce domu, a nie jedynie miejsce wypełnione niezbędnymi do życia przedmiotami – komentuje Monika Dembowska, marketing manager Franke Polska.

Wraz z kampanią Franke chce zwiększyć świadomość marki jako producenta całościowego wyposażenia kuchni: zlewozmywaków, baterii, płyt grzewczych, piekarników, okapów oraz przydatnych akcesoriów, tworzących funkcjonalne i piękne wnętrze. Silny akcent położono również na Franke Vital, innowacyjną baterię z filtrem w formie niewielkiej kapsułki.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat. Jesienna odsłona kampanii potrwa od 16 września do 31 października br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Kuchnia sercem domu” to pierwsza, tak duża, kampania telewizyjna Franke od 15 lat. W dniu rozpoczęcia telewizyjnych emisji spotu firma zorganizowała uroczystą premierę w warszawskiej Kinotece.

Słuchaj podcastu NowyMarketing