Marka Nadwyraz.com dostępna w sieci salonów Empik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Nadwyraz.com dostępna w sieci salonów Empik

Marka odzieżowa promująca polszczyznę i literaturę Nadwyraz.com podbija serca Polaków – już teraz produkty brandu dostępne są w wybranych sklepach sieci Empik.

Nadwyraz.com to marka odzieżowa, która tworzy wyjątkowe produkty inspirowane językiem polskim oraz literaturą polską. Działa dopiero od nieco ponad roku, ale zdążyła już podbić serca Polaków nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach na całym świecie – wszędzie tam, gdzie są nasi rodacy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od połowy września br, produkty tej oryginalnej polskiej marki można znaleźć w salonach sieci Empik w całej Polsce. Do sieci księgarń trafiły koszulki, torby i skarpetki promujące polszczyznę i literaturę polską.

W asortymencie znajdziemy m.in. polskich poetów w nowoczesnym wydaniu, np. koszulkę z legendarnym Kołdrianem – alternatywną wersją Kordiana Słowackiego, czy Janem Kochanowskim w roli drwala. Swoje gusta zaspokoją sympatycy poprawnej polszczyzny dzięki bawełnianej torbie z wymownym napisem „WZIĄĆ!”, czy koszulce „LEARN POLISH, IT’S EASY!” z trudnymi i często zapomnianymi polskimi słowami. W ofercie znajdują się także oryginalne skarpetki, m.in. kocimiętka, dżdżysto lub chrząszcz.

Wszystkie artykuły są produkowane od A do Ż przez polskie manufaktury i cechują się najwyższą jakością. Koszulki dostępne są w cenie 89,99 zł, torby w cenie 59,99 zł, a skarpetki 29,99 zł. Lista salonów Empik, w których dostępne są produkty Nadwyraz.com, dostępna jest tutaj.

Hasło przewodnie marki to „Ubierz się w słowa!” a celem założycieli jest przekonanie Polaków, że język polski i literaturę można przedstawić w kreatywny i oryginalny sposób. Marka powstała w 2017 roku, ale początki sięgają roku 2011 i powołania do życia projektów Poprawna polszczyzna oraz Polszczyzna.pl. Markę założyli koledzy z podstawówki, znający się od najmłodszych lat: Krzysztof Kacprzykowski i Maciej Piotrowski. Obaj zrezygnowali z pracy w warszawskich korporacjach i zdecydowali się stworzyć markę, której na polskim rynku dotąd nie było. W ciągu kilku miesięcy zyskali nie tylko oddanych fanów, którzy chętnie angażują się w projekt, ale również kilka tysięcy klientów rozproszonych po całym świecie!

– Nasze wzory bazują na inteligentnej zabawie słowem, żartach i łamańcach językowych. Wykorzystujemy bogactwo języka polskiego i często korzystamy z zapomnianych i trudnych słów. Mamy nadzieję, że współpraca z siecią Empik pozwoli nam dotrzeć z naszą inicjatywą do jeszcze większej liczby osób – wyjaśnia Piotrowski.

– Koszulki z poetami takimi jak Słowacki, Kochanowski czy Mickiewicz sprawiają, że każdy fan literatury polskiej znajdzie coś dla siebie. Nasze produkty idealnie sprawdzają się jako prezent dla mola książkowego lub zagranicznego gościa – dodaje Kacprzykowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij