Maria Gajewska objęła stanowisko head of digital communication w Grupie CCC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maria Gajewska objęła stanowisko head of digital communication w Grupie CCC

Od września br. do Grupy CCC dołączyła nowa osoba: Maria Gajewska na stanowisko head of digital communication

Maria Gajewska pokieruje praca zespołu odpowiedzialnego za komunikacje digital wszystkich marek CCC w tym marki Gino Rossi zarówno na rynku polskim, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach reklamowych z sukcesami tworzyła kampanie dla globalnych i lokalnych marek. Prace jej i jej zespołu były wielokrotnie nagradzane na festiwalach w Polsce i za granicą (KTR, Innovation, Golden Drum, Mixx Awards, Kampania Społeczna Roku, Effie Awards). W tym roku była przewodniczącym jury w kategorii fotografia w konkursie kreatywnym KTR.

Maria Gajewska przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Publicis Media/LiqudThread/Next Agency). W ramach grupy Publicis blisko współpracowała z agencja Saatchi&Saatchi oraz domem mediowym Starcom. W przeszłości była zwiazana również z agencja DDB oraz Havas Poland.

– Zadaniem Marii na nowo stworzonym stanowisku w naszej grupie będzie rozwój digitalowych kanałów komunikacji razem z social mediami oraz współpraca z innymi działami jak ecommerce czy CRM – mówi Marek Kmiecik, dyrektor marketingu Grupy CCC.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij