Aneta Gergont-Gałązka została dyrektorem marketingu Wonga Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aneta Gergont-Gałązka została dyrektorem marketingu Wonga Polska

Aneta Gergont-Gałązka objęła stanowisko dyrektora departamentu marketingu Wonga Polska. Odpowiada za wszelkie działania marketingowe i za pozyskanie nowych klientów. Zajmuje się zarówno strategią marketingową i przekładaniem jej na wszystkie punkty styku z klientem, jak również zarządza mediami.

Aneta Gergont-Gałązka dołączyła do zespołu marketingu Wonga Polska ponad trzy lata temu. Posiada 17-letnie doświadczenie w marketingu, związanie nie tylko z samym budowaniem strategii, ale także jej egzekucją we wszystkich kanałach komunikacji. Karierę rozpoczynała w HAVAS/EURO RSCG i Grupie Pracuj. Przed dołączeniem do zespołu Wonga zajmowała się tworzeniem i nadzorem nad realizacją strategii marketingowych w kanale internetowym oraz ustalaniem długoterminowych celów w Sensilab Polska oraz Studio Moderna.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jej pasją jest sport, w tym także jego ekstremalne odmiany: skoki ze spadochronem, motocykle enduro. Nie są jej obce wszelkie sporty wodne: kitesurfing, żagle i nurkowanie.

Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Stosunków Międzynarodowych oraz Canadian Executive MBA na Université du Québec à Montréal. W 2011 roku uzyskała Certyfikat Marketing Professional przyznawany przez Direct Marketing Academy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij