Santander Consumer Bank promuje się bez gadania

Rusza kolejna odsłona kampanii pod hasłem „bez gadania” z udziałem najbardziej rozpoznawalnego mima w Polsce. Kampania ma na celu dotarcie do odbiorców z nowym przekazem pozycjonującym Santander Consumer Bank jako bank od kredytów.
O autorze
2 min czytania 2019-09-23

Santander Consumer Bank posługuje się teraz logo z dodatkowym hasłem: „bank od kredytów”. Wskazuje ono wprost na specjalizację i kluczową kompetencję banku – finansowanie potrzeb konsumpcyjnych klientów za pomocą różnych produktów dostępnych w wielu kanałach sprzedaży. To klarowne pozycjonowanie ma za zadanie pomóc klientom rozpoznać bank i odróżnić go od szeroko rozumianej konkurencji. Aby odbiorcom łatwiej było zidentyfikować placówkę Santander Consumer Banku, w białych witrynach jego oddziałów pojawiła się dzisiaj postać mima i hasło „bank od kredytów”.

Bohaterem nowych spotów Santander Consumer Banku jest Ireneusz Krosny.

– Niewiele jest w Polsce osób, które nie znają kreacji scenicznych Ireneusza Krosnego. To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny – widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom, że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Kampania podkreśla, że w Santander Consumer Banku liczą się przede wszystkim potrzeby klienta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Możemy śmiało powiedzieć, że dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w finansowaniu potrzeb konsumentów za pomocą kart kredytowych, kredytów gotówkowych, kredytów ratalnych czy kredytów samochodowych rozumiemy naszych klientów bez zbędnych słów – mówi dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Kampania Santander Consumer Banku miała niecodzienny przebieg. Została podzielona na dwie fazy. W pierwszej emitowana była seria trzech dość zagadkowych spotów przedstawiających krótkie scenki odgrywane przez mima. Spoty promowały konkurs „Wygraj bez gadania” i nie ujawniały związku banku z kampanią. W konkursie widzowie mogli wyznaczyć mimowi zadanie w postaci kolejnej scenki do odegrania. Zgłoszenia przyjmowane były poprzez formularz na stronie: www.wygrajBEZgadania.pl. Co tydzień można było wygrać 1 000 zł. Dla autora najlepszego scenariusza przewidziano nagrodę 5 000 zł.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W drugiej fazie kampanii można zobaczyć trzy kolejne spoty nawiązujące do scenek granych przez mima w poprzedniej fazie. Spoty przedstawiają zmagania Polaków z codziennymi problemami, a ich główny bohater – Ireneusz Krosny inspiruje do skorzystania z oferty banku i zaspokajania swoich potrzeb czy zrealizowania planów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się



Kampania emitowana jest od 7 września do końca października. Spoty banku z udziałem mima można obejrzeć m.in. w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych, w VOD oraz w internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja OLDBOYS&FRESHMILK, a za realizację reżyser Maciej Szwabe i dom produkcyjny Film Republic. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku. Bank nie ujawnia budżetu kampanii.