Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mariusz Kukwa objął stanowisko head of multiscreen investment w Amplifi

Z początkiem września br. do Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując stanowisko head of multiscreen investment.
O autorze
0 min czytania 2019-09-25

W ramach pełnionych obowiązków Mariusz odpowiedzialny będzie za koordynację inwestycji multiscreen Grupy Dentsu. Na stanowisku tym ściśle współpracować będzie z pozostałymi spółkami grupy, tj.: Carat, Vizeum, dentsu X, Amnet, iProspect oraz z partnerami Amplifi, w celu dostarczania klientom jak najlepszych rozwiązań biznesowych oraz optymalizacji inwestycji w Video.

W ramach nowego stanowiska, Mariusz raportować będzie do Beaty Dąbrowskiej (head of Amplifi).

Swoją przygodę z Dentsu Aegis Network Polska Mariusz rozpoczął 7 lat temu, przychodząc do domu mediowego Carat, a następnie w roku 2013 dołączając do Vizeum, gdzie odpowiedzialny był za wypełnianie warunków kontraktowych najważniejszych klientów, takich jak Grupa Cyfrowy Polsat, Ferrero, Sephora czy Calzedonia. Jako aktywny członek TV Stack brał również czynny udział w rozwoju nowych narzędzi telewizyjnych oraz podejścia multiscreen w Grupie Dentsu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj