Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Po 50 latach Volkswagen poprawił słynną okładkę płyty The Beatles

Po 50 latach Volkswagen poprawił słynną okładkę płyty The Beatles
26 września br. słynny album „Abbey Road” zespołu the Beatles obchodzi 50. rocznicę wydania. Z tej okazji marka Volkswagen postanowiła nieco poprawić okładkę płyty, w taki sposób, by kultowy Volkswagen Beetle był zaparkowany w prawidłowy sposób.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

Okładka zespołu The Beatles do albumu „Abbey Road” z 1969 roku jest jedną z najbardziej znanych na świecie. Co roku tłumy fanów robią sobie podobne zdjęcia, przechodząc, jak słynni muzycy przez przejście dla pieszych nieopodal Abbey Road Studios. Niewiele osób jednak zwróciło uwagę na to, że Volkswagen Beetle, który znajduje się za Beatlesami na okładce, jest nieprawidłowo zaparkowany. Niemiecka marka postanowiła to teraz naprawić.

zdjęcie: facebook.com/abbeyroad

Z okazji 50. rocznicy wydania albumu „Abbey Road” szwedzki oddział firmy Volkswagen stworzył nową wersję płyty, lecz tym razem jednak słynny Beetle został poprawnie zaparkowany. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak się okazało, „nowy” winylowy album „Abbey Road” jest także częścią promocji nowego systemu parkowania, który wprowadziła marka. Całkowity zysk ze sprzedaży okładek płyty zostanie przekazany organizacji charytatywnej Bris na rzecz praw dziecka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Okładkę można nabyć na tej stronie.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną marki. Zmiany w Volkswagenie odzwierciedla wprowadzenie do oferty aut elektrycznych nowej generacji – modeli z rodziny ID.