Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę Starbucks

Agencja Uszka w Barszczu wygrała przetarg na obsługę działań reklamowych i kreatywnych polskiego oddziału Starbucks w social mediach. Agencja zwyciężyła dzięki spójnej strategii, zrozumieniu marki oraz pomysłom kreatywnym wpisujących się w DNA firmy. Strony nie informują o czasie trwania umowy.
O autorze
1 min czytania 2019-09-30

– Prowadzenie komunikacji w social mediach marki należącej do tzw. love brandów jest wyzwaniem zarówno kreatywnym, jak i strategicznym. Nasze działania chcemy oprzeć na wartościach, które od lat są kluczowe dla klienta – otwartość, ciepło i autentyczność. Dzięki takiemu podejściu możemy być blisko ludzi związanych z marką – mówi Rafał Piwoński, strategy planner w Uszkach w Barszczu. 

Uszka w Barszczu i Starbucks rozpoczynają współpracę od akcji kreatywnej „Starbucks – Kawa mi gra”. Działanie to celebruje Międzynarodowy Dzień Kawy, który dla marki jest jednym z najważniejszych dni w roku. W ramach kampanii powstał film, w którym muzycy na żywo wykonują utwory nawiązujące do imion klientów obecnych w kawiarni i ich zamówień. Kampania będzie prowadzona na profilach Facebook i Instagram Starbucks Polska.

– Akcja podkreśla wyjątkową atmosferę jaka panuje w kawiarniach oraz pokazuje, że klienci oraz marka wyznają te same wartości krążące wokół pozytywnego myślenia, uśmiechu i radości z życia. Zależało nam, aby zaakcentować pasję i zaangażowanie Starbucks do komponowania unikalnych smaków oraz budowania społeczności miłośników kawy – mówi Michał Szczawiński, senior creative w Uszka w Barszczu.

Uszka w Barszczu to agencja kreatywnej komunikacji specjalizująca się i oferująca kompleksowe usługi z zakresu reklamy, strategii i kreacji. Do obecnych klientów agencji należą m.in. Philip Morris, Danone, Stock, czy A+E Networks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj