MC Silk po raz kolejny pokazuje, jak wygodny jest BLIK, tym razem zachęca do korzystania z szybkich przelewów na numer telefonu. To najszybszy sposób na przekazanie pieniędzy pomiędzy klientami różnych banków. Właśnie dlatego we wspólnej kampanii pojawiają się także bohaterowie reklam banków udostępniających tę funkcję systemu płatności mobilnych – PKO Banku Polskiego, mBanku, Banku Millennium, Alior Banku, ING Banku Śląskiego, Santander Banku Polska oraz Credit Agricole. Do jego uruchomienia przygotowują się kolejne instytucje, które udostępnią funkcję jeszcze w tym roku.
– To dla nas przełomowy moment. Jeszcze nigdy nie realizowaliśmy kampanii wspólnie ze wszystkimi bankami, które udostępniają przelew na telefon BLIK. Zależy nam na pokazaniu jak wygodne i uniwersalne jest korzystanie z BLIKA. Klienci korzystający z bankowości mobilnej różnych banków mogą przekazywać sobie pieniądze natychmiast, korzystając z funkcji Przelew na telefon BLIK. Popularność naszego rozwiązania rośnie, tylko w pierwszej połowie tego roku nasi użytkownicy rozliczali się w ten sposób ponad 6,2 miliona razy. Wierzymy, że Przelew na telefon BLIK to naprawdę świetna funkcja i ma ogromny potencjał. Chcemy przekonać do niej kolejnych użytkowników aplikacji mobilnych banków. Pomogą w tym ambasadorzy poszczególnych marek – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Zobacz również
Kampania w ramach której pojawią się spoty z bohaterami reklam banków udostępniających przelew na telefon BLIK realizowana będzie w internecie. Wspierana jest konkursem #BLIKchallenge, w którym użytkownicy będą zachęcani do przetestowania przelewu na telefon BLIK i pokazania czegoś co może być szybsze. Może być to prawdziwe wyzwanie, ponieważ funkcja BLIKA działa naprawdę bardzo szybko.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, produkcją zajęła się agencja Media Ready – obydwie należące do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp z o.o. oddział Spark Foundry.
– To już kolejna nasza kampania dla BLIKA. Każda była wyjątkowa, w każdej staraliśmy się zaskoczyć świeżym pomysłem oraz innowacyjnością. Tym razem to wydarzenie bezprecedensowe, jakim jest połączenie sił wszystkich banków, posiadających usługę Przelew na telefon BLIK, w jednej kampanii. Cieszymy się ogromnie, że Polski Standard Płatności oraz banki, uwierzyły w nasz pomysł, dostrzegając w nim szansę wspólnej promocji z korzyścią dla swoich klientów – mówi Michał Tyburcy, business director, Change Serviceplan.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing