Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” – rusza wielokanałowa kampania agencji Publicis dla marki Morliny

Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich, która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami.
O autorze
1 min czytania 2019-10-07

W nowej kampanii, kiełbasy po latach królowania na grillach, dostały zupełnie nową misję – przenoszą się do kuchni i udowadniają, że świetnie nadają się do codziennego gotowania. W ten sposób marka pokazuje konsumentom, że kiełbasy morlińskie są pyszne nie tylko z grilla, ale sprawdzają się też idealnie w domowym gotowaniu.

Pomysły na to jak wykorzystać kiełbasy w tworzeniu dań, konsumenci znajdą na stworzonej przez Publicis DWL zupełnie nowej odsłonie strony, gdzie umieszczono kilkadziesiąt przepisów z kiełbasami morlińskimi w roli głównej: na każdą porę roku i dnia.

Na sklepowych półkach konsumenci znajdą również limitowane opakowania kiełbas morlińskich z wizualizacją wybranych przepisów. Kampania będzie wsparta w sklepach materiałami POS. W działania zaangażowani są też influencerzy i blogerzy kulinarni. W ramach kampanii przygotowano kilka spotów, które emitowane będą w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

– Konsumenci od lat doceniają i wybierają kiełbasy morlińskie na grilla. W nowej kampanii inspirujemy do codziennego przygotowywania potraw, których głównych składnikiem są właśnie kiełbasy morlińskie. Chcemy pokazać, że można tworzyć z nich rozmaite, smaczne dania przez cały rok – powiedziała Katarzyna Rokosz, account supervisor w agencji Publicis.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 7 października. Kreacje będą też obecne w internecie.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po stronie agencji Publicis przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (account supervisor), Adam Miecznikowski (chief strategy officer), Łukasz Worobiej (senior strategic planner), Damian Cendrowicz (senior art director), Paweł Merecz (chief creative officer). Publicis DWL: Damian Hejduk, Tymoteusz Raffinetti, Michał Filochowski, Michał Wilkowski, Aleksandra Asztemborska. Stronę klienta reprezentowali: Marcin Bochenko (marketing manager), Tatiana Kuligowska (kierownik marki). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się