„Kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię” – rusza wielokanałowa kampania agencji Publicis dla marki Morliny

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię”  – rusza wielokanałowa kampania agencji Publicis dla marki Morliny

Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich, która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami.

W nowej kampanii, kiełbasy po latach królowania na grillach, dostały zupełnie nową misję – przenoszą się do kuchni i udowadniają, że świetnie nadają się do codziennego gotowania. W ten sposób marka pokazuje konsumentom, że kiełbasy morlińskie są pyszne nie tylko z grilla, ale sprawdzają się też idealnie w domowym gotowaniu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pomysły na to jak wykorzystać kiełbasy w tworzeniu dań, konsumenci znajdą na stworzonej przez Publicis DWL zupełnie nowej odsłonie strony, gdzie umieszczono kilkadziesiąt przepisów z kiełbasami morlińskimi w roli głównej: na każdą porę roku i dnia.

Na sklepowych półkach konsumenci znajdą również limitowane opakowania kiełbas morlińskich z wizualizacją wybranych przepisów. Kampania będzie wsparta w sklepach materiałami POS. W działania zaangażowani są też influencerzy i blogerzy kulinarni. W ramach kampanii przygotowano kilka spotów, które emitowane będą w kanałach należących do stacji TVP i TVN.

– Konsumenci od lat doceniają i wybierają kiełbasy morlińskie na grilla. W nowej kampanii inspirujemy do codziennego przygotowywania potraw, których głównych składnikiem są właśnie kiełbasy morlińskie. Chcemy pokazać, że można tworzyć z nich rozmaite, smaczne dania przez cały rok – powiedziała Katarzyna Rokosz, account supervisor w agencji Publicis.

Emisja spotów telewizyjnych rozpocznie się 7 października. Kreacje będą też obecne w internecie.

Po stronie agencji Publicis przy przygotowaniu kampanii pracowali: Katarzyna Rokosz (account supervisor), Adam Miecznikowski (chief strategy officer), Łukasz Worobiej (senior strategic planner), Damian Cendrowicz (senior art director), Paweł Merecz (chief creative officer). Publicis DWL: Damian Hejduk, Tymoteusz Raffinetti, Michał Filochowski, Michał Wilkowski, Aleksandra Asztemborska. Stronę klienta reprezentowali: Marcin Bochenko (marketing manager), Tatiana Kuligowska (kierownik marki). Produkcją zajęła się Film Produkcja, a animacją studio Human Ark. Reżyserem jest Wojtek Wawszczyk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij