Wystartowała nowa kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała nowa kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”

Ruszyła kampania Volkswagena „Wystarczy wsiąść, by poczuć różnicę”, zachęcająca do doświadczenia marki i skorzystania z wyprzedaży modeli z rocznika 2019. To pierwsza wypracowana lokalnie kampania tej marki w Polsce, utrzymana w nowym brandingu.

W ramach lokalnej platformy kreatywnej powstały filmy podkreślające jakość samochodów Volkswagen, ale odwołujące się do codziennych doświadczeń. Bohaterem pierwszego z nich jest mężczyzna oczekujący najwyższej jakości technologii. Rozwiązania w nowoczesnym domu zawodzą go, pełną satysfakcję znajduje dopiero w Volkswagenie. Wystarczy bowiem wsiąść do auta marki, by podnieść jakość spędzanego czasu i poczuć jak powinny działać zaawansowane technologie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja DDB. Działania komunikacyjne obejmują telewizję i internet, w tym social media. Zdjęcia do produkcji powstały w Polsce.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij