Bank Pocztowy z Adamem Małyszem po śląsku, kaszubsku i góralsku

Właśnie ruszyła kolejna odsłona kampanii Banku Pocztowego, promującej Kredyt w Porządku, której twarzą jest legendarny polski skoczek Adam Małysz. Działania marketingowe mają dodatkowo przybliżyć wiedzę o tym, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze.
O autorze
1 min czytania 2019-10-11

Utytułowany polski skoczek Adam Małysz został twarzą kolejnej odsłony kampanii Banku Pocztowego promującej Kredyt w Porządku pod hasłem „Jak mądrze oszczędzać”. Jak podkreśla przedstawiciel Banku, działania reklamowe mają innowacyjny charakter.

– Po sukcesie kampanii z Adamem Małyszem, przyszedł czas na komunikację zorientowaną bardziej na sprzedaż, bazującą również na wizerunku ambasadora marki. Obok Adama Małysza, kampania wykorzystuje również element lokalności, poprzez użycie gwar – śląskiej, góralskiej oraz języka kaszubskiego. W ten sposób chcieliśmy podkreślić zarówno polskość naszej instytucji, jak i stworzyć ciekawe, dedykowane komunikaty przeznaczone dla mieszkańców określonych regionów – komentuje Mariusz Gorzeń, naczelnik Wydziału Web Marketingu i Sprzedaży Internetowej Banku Pocztowego.

Rozpoczęta właśnie kampania „Jak mądrze oszczędzać” potrwa do 8 grudnia bieżącego roku. Jej celem jest wzmocnienie sprzedaży oferty Kredytu w Porządku, poprzez promowanie mądrego pożyczania pieniędzy. Przekaz kampanii podkreśla bezpieczeństwo jakie gwarantuje Bank Pocztowy i marka EnveloBank, przeciwstawiając je innym, niepewnym sposobom pozyskiwania dodatkowej gotówki.

Działania marketingowe w ramach kampanii mają charakter ogólnopolski. Wszystkie materiały wideo – spot telewizyjny, cztery 15-sekundowe filmy oraz krótkie, 6-sekundowe klipy – udostępniane będą systematycznie są na kanale YouTube Banku. Uruchomiony został również specjalny serwis www.ofertawporzadku.pl, mający wesprzeć sprzedaż oferty Kredyt w Porządku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




Słuchaj podcastu NowyMarketing