Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów

Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów
Singapur jest pierwszym państwem na świecie, które zdecydowało się na taki krok – już w przyszłym roku wprowadzony zostanie zakaz reklamowania niezdrowych słodzonych napojów.
O autorze
1 min czytania 2019-10-14

Otyłość to jedna z najczęstszych chorób dotykających nasze społeczeństwo. W związku z tym w zeszłym roku burmistrz Londynu Sadiq Khan wydał rozporządzenie, na mocy którego od lutego br. na wszystkich stacjach metra i przystankach autobusowych nie można reklamować tzw. śmieciowego jedzenia.

Teraz podobny zakaz chce wprowadzić Singapur – jako pierwszy kraj na świecie – lecz póki co w kontekście napojów słodzonych, takich jak np. soki, napoje jogurtowe czy kawy rozpuszczalne. Już w przyszłym roku w życie ma wejść owe rozporządzenie, które będzie obejmowało telewizję, radio, prasę oraz internet.

Ponadto, wszystkie napoje słodzone będą musiały być oznakowane specjalnymi etykietami, na których zostanie podana zawartość cukru oraz wartości odżywcze. 

W odpowiedzi na nowy zakaz władz państwa, przedstawiciele singapurskiego oddziała Coca-Coli już zapowiedzieli, że będą pracować nad obniżeniem poziomu cukru w swoich napojach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: depositphotos.com

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co trzeci dorosły i co piąte dziecko w Polsce ma nadwagę lub jest otyłe. Utrwalają się też złe nawyki żywieniowe, które później bardzo trudno zmienić. Celem zeszłorocznej kampanii „Nie serwuj sobie choroby” było skłonienie Polaków do refleksji i zmian nawyków żywieniowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się