Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex

Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię.

Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni. To oni codziennie starają się tworzyć pyszne, zdrowe i zróżnicowane posiłki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najnowszym spocie pojawia się kolejny bohater, który, dzięki produktom Hortex, w łatwy i szybki sposób przygotuje pyszne danie francuskie. Ponownie zobaczymy także ambasadora marki – Mateusza Gesslera, znanego restauratora i szefa kuchni.

Warzywa na patelnię

Nowa linia mrożonych Warzyw na patelnię Hortex to propozycja, która dzięki wypracowanym recepturom pozwala cieszyć się pysznym posiłkiem w zaledwie 10 minut.

Produkt dostępny jest następujących wariantach smakowych: francuskie, greckie i hiszpańskie.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Strategię mediową i zakup mediów offline zapewnił Mediacom, natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play. Projekty opakowań Warzyw na patelnię stworzyła agencja HiBrands. Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij