Piotr Hurnik został business development directorem agencji Booost (Grupa S/F)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piotr Hurnik został business development directorem agencji Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko business development directora.

Dotychczas związany był z SentiOne, gdzie odpowiadał za sprzedaż na rynku polskim. W agencji Booost (Grupa S/F) będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług mediowych i digitalowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz business development w ramach obecnych klientów spółki i całej Grupy. Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piotr Hurnik ma 7-letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych i technologii: Lenovo, Google, iProspect i SentiOne. W swojej karierze prowadził projekty dla takich klientów jak Reckitt Benckiser, Mastercard, Play, BP, czy NN Investment Partners. Ukończył SGH i Akademię Leona Koźmińskiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij