Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Piotr Hurnik został business development directorem agencji Booost (Grupa S/F)

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko business development directora.
O autorze
0 min czytania 2019-10-15

Dotychczas związany był z SentiOne, gdzie odpowiadał za sprzedaż na rynku polskim. W agencji Booost (Grupa S/F) będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług mediowych i digitalowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz business development w ramach obecnych klientów spółki i całej Grupy. Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Piotr Hurnik ma 7-letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych i technologii: Lenovo, Google, iProspect i SentiOne. W swojej karierze prowadził projekty dla takich klientów jak Reckitt Benckiser, Mastercard, Play, BP, czy NN Investment Partners. Ukończył SGH i Akademię Leona Koźmińskiego.