Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

SoundShirt: Muzyczna bluzka pozwala „poczuć” dźwięk niesłyszącym

SoundShirt: Muzyczna bluzka pozwala „poczuć” dźwięk niesłyszącym
Brytyjska firma CuteCircuit stworzyła niezwykłą bluzkę, która pozwala „poczuć” osobom niesłyszącym dźwięk na swoim ciele.
O autorze
1 min czytania 2019-10-16

Ta inteligentna bluzka wyposażona jest w 16 mikro czujników, dzięki którym osoba może poczuć rytm perkusji czy też innych instrumentów muzycznych na swoim ciele. SoundShirt wykonana jest z przewodzących prąd tekstyliów, natomiast wszelkie dane dotyczące dźwięków czy rytmu przesyłane są za pomocą kombinacji układów mikroelektronicznych. 

Bluzki miało już okazję wypróbować kilka osób, które straciły słuch w młodym wieku. Wszyscy zgodnie przyznali, że inteligentne ubranie pozwoliło im na „odczuwanie głębi muzyki”.

Prototyp bluzki został zaprezentowany kilka lat temu i wprowadzony do kilku brytyjskich orkiestr. Natomiast już wkrótce firma zacznie ją oficjalnie sprzedawać osobom prywatnym. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Francuski artysta Regis Kern stworzył wydruki 3D przedstawiające reprodukcje słynnych obrazów największych mistrzów malarstwa, po to, by osoby niewidome mogły je poznać.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas zeszłorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się