Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Burmistrz Ursynowa wraz z uczniami warszawskiego liceum zasadzą żonkile dla hospicjum

17 października br. o godz. 10:00 burmistrz Ursynowa Robert Kempa wraz z uczniami ze Społecznego Liceum Ogólnokształcącego będą sadzić żonkile przy ul. Pileckiego 105 w Warszawie. W ten sposób Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa zainauguruje 5. edycję programu „Pola Nadziei”.
O autorze
2 min czytania 2019-10-16

W Fundacji Hospicjum Onkologiczne program „Pola Nadziei” rozpocznie się po raz piąty. Z tej okazji, jak co roku, przedstawiciele Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy wraz z młodzieżą zasadzą kilkaset żonkili na terenie Fundacji. Będzie to okazja, aby zapoznać się z warunkami przyłączenia do programu „Pola Nadziei” oraz dowiedzieć się więcej na temat ursynowskiego hospicjum, jego działalności oraz możliwości udzielenia wsparcia.

– Akcja rozpocznie się o godz. 10:00 pod siedzibą Fundacji Hospicjum Onkologiczne przy ul. Pileckiego 105. Będziemy mieć przygotowane sadzonki i narzędzia, więc zapraszamy do wspólnego sadzenia! Przyjdźcie, zobaczcie i porozmawiajcie z nami! Chętnie opowiemy więcej nt. programu „Pola Nadziei” – zaprasza Marcin Milczarski, fundraiser i koordynator projektów społecznych w Fundacji Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa.

Symbol nadziei

Żonkil jako symbol nadziei dla chorych i cierpiących to znak rozpoznawczy międzynarodowego programu „Pola Nadziei”. Wspólne sadzenie to pierwszy etap kampanii. Ponieważ liczba placówek zaangażowanych w akcję jest imponująca i stale rośnie, powstają kolejne ogródki, trawniki z żonkilami, pola nadziei zaczynają być rzeczywistym elementem otaczającego nas krajobrazu. Sprawdź, jak to wyglądało w poprzedniej edycji:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wiosną, kiedy żonkile kwitną, podczas trwania akcji organizowane są konkursy, spotkania i happeningi skierowane do dzieci i młodzieży, a także prelekcje mające na celu oswajanie najmłodszych z tematyką hospicyjną.

Uczymy empatii

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Pola Nadziei” to międzynarodowy program, mający uwrażliwiać ludzi na potrzeby osób starszych, chorych i cierpiących. To także budowa wspólnoty wokół empatii, pomagania, bycia z drugim człowiekiem. Hospicja, które przystępują do programu realizują go w swoim mieście lub dzielnicy w którym działają, według własnej koncepcji z zachowaniem zasad i trzech równoważnych celów, którymi jest: szerzenie idei hospicyjnej, pozyskiwanie funduszy na prowadzoną opiekę dla terminalnie chorych, uwrażliwienie dzieci i młodzieży na potrzeby chorych i możliwość niesienia pomocy. Każdego roku „Pola Nadziei” FHO angażują ponad 1 000 osób i blisko 40 placówek szkolno-wychowawczych. W dotychczasowych kwestach, w latach 2016-2019 Fundacja zebrała blisko 440 tys. zł. Najważniejsze są jednak więzi, stałe relacje, które tworzą się w trakcie trwania programu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie (FHO)

Od 30 lat niesie bezpłatną pomoc ludziom, którzy są u kresu życia w chorobie onkologicznej. W skali roku 150-osobowy zespół otacza opieką ponad 3,3 tys. pacjentów. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy. To miejsce, w którym na pierwszym miejscu stawia się godne życie każdego człowieka. Pracownicy i wolontariusze FHO pomagają cieszyć się każdą chwilą życia. Zapewniając chorym kompleksową i pełną opiekę, dbając o wypełnienie czasu różnorodną aktywnością, częstokroć sprawiają, że zmienia się życie pacjentów i ich rodzin.