Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Ruszyła 2. edycja międzynarodowego konkursu Antalis Interior Design Award 2019

Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.
O autorze
2 min czytania 2019-10-16

Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.

Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
  • projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.

W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.

– Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów – mówi Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu Antalis w Regionie CSE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kto zasiądzie w jury?

Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści – autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:

  • ACCOR: Fernand Benmouffek, design director – Francja
  • FESPA: Graeme Richardson-Locke, technical support manager – UK
  • HP: Paula Caramasu, EMEA marketing manager – Hiszpania
  • IWG GROUP: Christophe Burckart, country manager France & Monaco – Francja
  • PECLERS: Karin Schmitz, business development director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
  • SAGUEZ PARTNERS: Yann Mignot, design director associate – Francja
  • ANTALIS: Agnes Lafarge, international marketing manager Visual Communication – Francja

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie uzyska najwięcej polubień, otrzyma nagrodę specjalną.

Kto wspiera konkurs?

Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.

Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz, promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych.