Carrefour walczy z marnowaniem żywności i sprzedaje przeterminowane produkty

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Carrefour walczy z marnowaniem żywności i sprzedaje przeterminowane produkty

W wybranych sklepach sieci Carrefour we Francji wprowadzona została nowa oferta, w ramach której klienci mogą zakupić przeterminowane produkty za połowę regularnej ceny. W ten sposób marka chce walczyć z marnowaniem żywności.

W ramach nowej akcji sieci Carrefour, sprzedawane są produkty, których data minimalnej trwałości już minęła. Oznacza to, że tego typu towary mogą mieć nieco obniżoną jakość, lecz spożycie ich nie wpłynie negatywnie na nasze zdrowie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Produkty, których DMT już minęła, są specjalne oznakowane i wyeksponowane na oddzielnej półce, by nie zostały pomylone z tymi towarami nieobjętymi promocją. 

Przeterminowaną żywność klienci mogą zakupić za połowę ich regularnej ceny. Oferta ta testowana jest w trzech francuskich marketach sieci: Carrefour de Vannes, Cesson-Sevigne i Amiens.

Docelowo Carrefour chce wprowadzić ofertę jeszcze w 14 kolejnych sklepach we Francji. 

PS

AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, nawiązała współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej AmRest uratuje niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks.

PS2

Targowisko Wolumen w warszawskiej dzielnicy Wawrzyszew wpadło na świetny pomysł, by przeciwdziałać marnowaniu żywności – zamiast wyrzucać niesprzedane owoce czy warzywa, sprzedawcy przekażą je za darmo wszystkim chętnym osobom.

PS3

W kwietniu br. sieć Netto wdrożyło na polskim rynku aplikację, której celem jest walka z marnowaniem żywnością.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij