Tailor Made PR dla Unilever Polska, Kasza pełna smaku Knorr

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tailor Made PR dla Unilever Polska, Kasza pełna smaku Knorr

Do grona klientów Tailor Made PR dołączył Unilever Polska. Agencja odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii Kasz pełnych smaku Knorr.

Działania komunikacyjne podjęte przez Unilever Polska oraz Tailor Made PR mają na celu promocję nowych produktów marki oraz zwiększnie świadomości Polaków w zakresie wartości odżywczych kasz. Najnowsza seria dań jest w 100% naturalna, odpowiednia dla wegetarian, oraz różnorodna. Dzięki Kaszy pełnej smaku Knorr dania są zawsze smaczne, szybki i zdrowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach działań na Instagramie, do kulinarnej podróży agencja Tailor Made PR zaprosiła kilkudziesięciu influencerów oraz 4 ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Każda z osób otrzymała przygotowaną przez agencję przesyłkę pełną witamin i smaku. W skrzyniach dostarczanych przez kurierów ubranych w farmerskim stylu, oprócz różnorodnych produktów z linii Kasz pełnych smaku Knorr, można było znaleźć świeże, naturalne, zdrowe warzywa i zioła. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.

– Planując działania komunikacyjne dla naszego Klienta poszukiwaliśmy rozwiązań podobnych do kasz - prostych, ale efektywnych w swoim działaniu. Nasza ekspertyza łącząca kompetencje PR-owe z mediowymi w obszarze influencer marketingu była tutaj nieoceniona. Efektem tej pracy był dobór osób do kampanii, które były wiarygodne w swoim przekazie, pasujące stylem życia do produktu, a zarazem zapewniały nam dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców na odpowiednim poziomie – mówi Edwin Zasada, strategy director Tailor Made PR.

Ostatnim punktem kampanii jest instagramowy konkurs, w którym do zadań użytkowników należy przedstawienie w formie zdjęciowej swojej wersji potrawy na bazie kasz Knorr oraz uzasadnienie, za co lubią produkt. Do wygrania są m. in. 4 zestawy Kasz pełnych smaku Knorr oraz bony do sklepu z akcesoriami kuchennymi.

Ze strony Tailor Made PR za koordynację prowadzonych działań na rzecz klienta odpowiada Dominika Zioło, client service director oraz Paula Myśliwiec, social media specialist.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij