Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Arena Media wygrywa przetarg Dr. Oetker Polska

Dom mediowy Arena Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki Dr. Oetker w Polsce. Współpraca rozpocznie się od listopada 2019 r. i obejmie kompleksowe planowanie oraz zakup mediów.
O autorze
1 min czytania 2019-10-25

Arena Media, jeden z trzech niezależnych domów mediowych w Havas Media Group, zwyciężyła w przetargu na całościową obsługę mediową marek z portfolio firmy Dr. Oetker. Dotychczas, przez ponad 20 lat, obsługę mediów prowadziło Media Direction OMD. Zespół Arena Media, na czele którego stoi Joanna Bosakirska, będzie obsługiwać Klienta kompleksowo i zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii offline i od II kw. 2020 także online. Dotychczasowe kampanie reklamowe Dr. Oetkera dla takich brandów jak: Pizza Guseppe, Pizza Feliciana, Słodka Chwila, Ze Świata Natury, Babeczki czy Kopiec Kreta na stałe utrwaliły się już w świadomości konsumentów.

– Strategia komunikacji Arena Media najbliżej odpowiadała założeniom briefu. Zaproponowane podczas przetargu rozwiązania są spójne, zgodne z naszymi oczekiwaniami, zarówno w kwestiach wizerunkowych, jak i celach biznesowych. Innowacyjne podejście to to, czego szukaliśmy i na czym chcemy budować komunikację z naszymi konsumentami – powiedział Piotr Bobrycki, executive marketing – R&D manager Dr. Oetker Polska.

– To dla nas wielka radość i zaszczyt mieć w swoim portfolio taki brand jak Dr. Oetker. Wygrana jest efektem ogromnej pracy sztabu ludzi, dzięki czemu przetarg był naprawdę perfekcyjnie dopięty, począwszy od bardzo dobrego briefu, a w efekcie skończywszy na świetnej strategii komunikacyjnej. Dzięki zapleczu komunikacyjnemu Vivendi mogliśmy ponadto zaproponować niestandardowe rozwiązania z obszaru muzyki. Zaproponowana strategia nie tylko czerpie z kluczowych dla kategorii insightów z naszego badania i metodologii Meaningful Brands, ale również wykorzystuje innowacyjne narzędzia komunikacyjne – komentuje Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj