Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Digital Kingdom obsługuje Grupę PZU

Agencja po wygranym przetargu odpowiada za obsługę social media Grupy PZU.
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja contentu oraz wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube  oraz influencer marketing.

– Praca dla największej firmy ubezpieczeniowej w Polsce, to dla nas wyróżnienie i zaszczyt, dołożymy wszelkich starań, aby pozycja Grupy PZU w social media odzwierciedlała jej status lidera rynku ubezpieczeń w Polsce – komentuje Gustaw Rozmarynowski, new business & account director w Digital Kingdom.

Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU, dodaje, że przed agencją stoi ambitne zadanie – z jednej strony pokazanie zupełnie nowego oblicza PZU, a z drugiej – doprowadzenie do tego, aby miała ona głos w pełni odzwierciedlający rolę, jaką firma odgrywa w ubezpieczeniach.

– Zadanie nie jest łatwe, ale wierzę że Digital Kingdom dysponuje potencjałem, który pozwoli nam pokazać wszystko to, co robimy dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności lokalnych – mówi Ziąber.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj