Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Maffashion, Żabson i Yoshi na billboardach najnowszej kampanii adidas Originals i Sizeer

Ambasadorzy marki Maffashion i Żabson tym razem w towarzystwie nowego influencera w rodzinie adidas, gamera Yoshihito Mayoshe prezentują model butów Supercourt. Ich zdjęcia będzie można zobaczyć w kampanii przygotowanej we współpracy adidas Originals i sieci sklepów Sizeer.
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Ponadczasowy design wychodzi poza granice mody i kultury. Od czerwcowej premiery, klasyczny, skórzany model Supercourt zyskał miano absolutnego must have. To wszystko za sprawą zbieranych przez lata doświadczeń marki w tworzeniu butów na boiska. Z czasem ich użytkownicy nadali im zupełnie nową funkcję, na zawsze zmieniając je w lifestylowe sneakersy. „Projektujemy buty, które ikoną stają się dzięki ludziom”.

W najnowszej kampanii Supercourt podążamy tą samą drogą, pokazując codzienne doświadczenia grupy znajomych spędzających czas w miejskim otoczeniu. Śledzimy ich podróż, w której zaprojektowane z dbałością o szczegóły buty, uchwycone zostały w beztroskich i autentycznych sytuacjach. Supercourt stają się wizualnym pamiętnikiem tej podróży.

Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Materiały kampanijne już niebawem będzie można zobaczyć między innymi na outdoorowych nośnikach oraz w kinach w całej Polsce, na witrynach i we wnętrzach sklepów Sizeer, a także materiałach reklamowych na kilku rynkach Europy Środkowo Wschodniej. Jednocześnie, idąc za globalnym trendem, marka ogłosiła nową współpracę z młodym i świetnie zapowiadającym się gamerem Yoshihito Mayoshe (w tym roku adidas globalnie podpisał kontrakt z Ninją – najbardziej znaną na świecie gwiazdą Fortnite).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj