Ponadczasowy design wychodzi poza granice mody i kultury. Od czerwcowej premiery, klasyczny, skórzany model Supercourt zyskał miano absolutnego must have. To wszystko za sprawą zbieranych przez lata doświadczeń marki w tworzeniu butów na boiska. Z czasem ich użytkownicy nadali im zupełnie nową funkcję, na zawsze zmieniając je w lifestylowe sneakersy. „Projektujemy buty, które ikoną stają się dzięki ludziom”.
W najnowszej kampanii Supercourt podążamy tą samą drogą, pokazując codzienne doświadczenia grupy znajomych spędzających czas w miejskim otoczeniu. Śledzimy ich podróż, w której zaprojektowane z dbałością o szczegóły buty, uchwycone zostały w beztroskich i autentycznych sytuacjach. Supercourt stają się wizualnym pamiętnikiem tej podróży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów video odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Materiały kampanijne już niebawem będzie można zobaczyć między innymi na outdoorowych nośnikach oraz w kinach w całej Polsce, na witrynach i we wnętrzach sklepów Sizeer, a także materiałach reklamowych na kilku rynkach Europy Środkowo Wschodniej. Jednocześnie, idąc za globalnym trendem, marka ogłosiła nową współpracę z młodym i świetnie zapowiadającym się gamerem Yoshihito Mayoshe (w tym roku adidas globalnie podpisał kontrakt z Ninją – najbardziej znaną na świecie gwiazdą Fortnite).