Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała konkurs na przygotowanie i realizację koncepcji jubileuszowej kampanii 10-lecia Centrum Nauki Kopernik.
O autorze
0 min czytania 2019-11-06

Saatchi & Saatchi zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowaniem identyfikacji graficznej, materiałów digitalowych i BTL oraz spotu reklamowego.

– Centrum Nauki Kopernik to kultowe miejsce na mapie Warszawy. Od niemal 10 lat pobudza ciekawość i inspiruje do samodzielnego poznawania świata, zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Technologia i innowacyjne podejście są i nam bardzo bliskie na co dzień, dlatego możliwość pracy dla Kopernika traktujemy jako wyróżnienie. Cieszymy się, że wypracowana przez cały zespół koncepcja okazała się tą, która najlepiej odpowiada na potrzeby tej dynamicznej i stale rozwijającej się instytucji – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Kampania zaplanowania jest na 2020 rok, wtedy mija 10 lat od otwarcia Centrum Nauki Kopernik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj