Saatchi & Saatchi zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowaniem identyfikacji graficznej, materiałów digitalowych i BTL oraz spotu reklamowego.
– Centrum Nauki Kopernik to kultowe miejsce na mapie Warszawy. Od niemal 10 lat pobudza ciekawość i inspiruje do samodzielnego poznawania świata, zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Technologia i innowacyjne podejście są i nam bardzo bliskie na co dzień, dlatego możliwość pracy dla Kopernika traktujemy jako wyróżnienie. Cieszymy się, że wypracowana przez cały zespół koncepcja okazała się tą, która najlepiej odpowiada na potrzeby tej dynamicznej i stale rozwijającej się instytucji – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania zaplanowania jest na 2020 rok, wtedy mija 10 lat od otwarcia Centrum Nauki Kopernik.