Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Saatchi & Saatchi wygrywa w konkursie ogłoszonym przez Centrum Nauki Kopernik

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała konkurs na przygotowanie i realizację koncepcji jubileuszowej kampanii 10-lecia Centrum Nauki Kopernik.

Saatchi & Saatchi zajmie się opracowaniem koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowaniem identyfikacji graficznej, materiałów digitalowych i BTL oraz spotu reklamowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Centrum Nauki Kopernik to kultowe miejsce na mapie Warszawy. Od niemal 10 lat pobudza ciekawość i inspiruje do samodzielnego poznawania świata, zarówno najmłodszych, jak i dorosłych. Technologia i innowacyjne podejście są i nam bardzo bliskie na co dzień, dlatego możliwość pracy dla Kopernika traktujemy jako wyróżnienie. Cieszymy się, że wypracowana przez cały zespół koncepcja okazała się tą, która najlepiej odpowiada na potrzeby tej dynamicznej i stale rozwijającej się instytucji – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Kampania zaplanowania jest na 2020 rok, wtedy mija 10 lat od otwarcia Centrum Nauki Kopernik.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij