Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King przedstawia Rebel Whoppera – 100% Whopper, 0% wołowiny

Burger King przedstawia Rebel Whoppera – 100% Whopper, 0% wołowiny
Uwaga, uwaga! Rozpoczęła się największa premiera w historii marki Burger King. We wszystkich restauracjach sieci w 25 krajach w Europie, w tym w Polsce, wylądował dziś Rebel Whopper – pierwszy burger z roślinnym patty.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

Rebel Whopper to 100-procentowy Whopper. Od kultowego burgera różni się jedynie tym, że ma w sobie 0% wołowiny. Została zastąpiona roślinnym patty, przy czym nie zrezygnowano ze smaku, który miłośnicy Burger King znają i kochają. Soczyste, grillowane na prawdziwym ogniu roślinne patty w bułce, serwowane ze świeżo pokrojonymi pomidorami, sałatą, kremowym majonezem, keczupem oraz piklami i pokrojoną w plasterki cebulą.

Z sukcesem wprowadzono go już w USA i Szwecji, co zachęciło sieć Burger King, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom miłośników burgerów w innych krajach. Tym samym Burger King jest największą siecią restauracji typu Quick Service Restaurant w Europie, oferującą burgery z roślinnym patty – od 12 listopada br. są dostępne w menu ponad 2500 lokali.

Recepturę roślinnego patty Burger King opracował z uznaną marką The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa. 

– Jesteśmy przekonani, że Rebel Whopper to alternatywa, na którą czekali wszyscy miłośnicy kultowego Whoppera. Jestem niezmiernie podekscytowany, że daliśmy Gościom naszych restauracji możliwość spróbowania Rebel Whoppera. Sami będą mogli ocenić czy czuć jakąkolwiek różnicę! – podkreśla David Shear, prezes Burger King EMEA, komentując historyczny przełom w sieci.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Alternatywa dla klasycznego Whoppera z pewnością zasmakuje zarówno wiernym fanom burgera, jak i odkrywcom nowych smaków, w tym zwolennikom bezmięsnego jedzenia.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Już wkrótce w ofercie sieci McDonald’s ma pojawić się bezmięsna wersja słynnego Burgera Drwala. Z kolei w przyszłym roku Żabka wprowadzi wegetariańskie hot-dogi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W lipcu br. Burger King wprowadził wege burgera z serem Halloumi.

PS3

KFC prowadzi w Stanach Zjednoczonych testy wegańskich odpowiedników swoich nuggetów i skrzydełek – są one robione bazie słynnych produktów firmy Beyond Meat.