Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka Nike stworzyła 6 par butów inspirowanych przewlekłymi chorobami

Marka Nike stworzyła 6 par butów inspirowanych przewlekłymi chorobami
W ramach współpracy ze szpitalem dziecięcym OHSU Doernbecher marka Nike zaprezentowała nową kolekcję 6 niezwykłych par butów – niezwykłych, bowiem zostały one zaprojektowane przez młodych pacjentów placówki, którzy zmagają się z przewlekłymi chorobami.
O autorze
1 min czytania 2019-11-13

„The Super Six” – takie hasło przyświeca najnowszej kolekcji marki Nike stworzonej we współpracy ze szpitalem dziecięcym OHSU Doernbecher. W jej ramach sześcioro pacjentów placówki miało za zadanie zaprojektować swoją własną parę obuwia.

Każda para butów obrazuje walkę z przewlekłą chorobą, z którą zmaga się dany pacjent szpitala dziecięcego – w tym roku są to cukrzyca typu 1, celiakia, wrodzona wada serca, nowotwór nerek, nowotwór mózgu oraz ziarnica złośliwa. 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co ciekawe, w ramach kolekcji „The Super Six” każda z osób otrzymała swoje własne alter-ego, którego zadaniem jest codzienna walka z chorobą – Empath, Beacon, The Speed Demon, The Heavy Hitter, The Daredevil oraz The Fighter. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Dochody ze sprzedaży obuwia z kolekcji trafiają na konto szpitala dziecięcego OHSU Doernbecher. Do tej pory udało się zebrać łącznie ponad 27 miliony dolarów.

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze. 

PS

W sierpniu br. marka Nike zaprezentowała swój nowy model obuwia – Air Max 270 React – za pomocą którego brand chciał zwrócić uwagę na kwestię zdrowia psychicznego.