Zima za pasem, ale w tym roku ciepła dodadzą Wam realizacje najzdolniejszych polskich grafików wydziergane w Łodzi przez PTNS. Na dwumetrowych szalikach znajdziecie szyldy z przestrzeni miejskiej z Warszawy, Gdańska i Gdyni. Wśród projektów znalazły się:
- Zażółć Gęślą Jaźń – Oskara Zięty i Threedotstype
- Bar Mleczny – Syfon Studio
- Serwis RTV – Pawła Ryżko
- Biuro Podróży – Jacka Wielebskiego
W serii znalazł się również motyw z fasady odmalowanego na biało bloku przy ul. Lelewela w Gdyni.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Głównym wyzwaniem w przeniesieniu projektu z ulicy na szalik było dopasowanie liter do możliwości maszyny do szycia oraz zakomponowanie napisów i wzorów, tak by dobrze układały się w czasie noszenia – powiedział Paweł Pączek Wiśniewski.
Jest to również nietypowy przypadek współpracy dwóch marek z różnych światów – branży odzieżowej i organizacji pozarządowej. Część zysku ze sprzedaży zostanie przeznaczona na działalność statutową stowarzyszenia przez co wróci na ulicę w formie sztuki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szyldowe szaliki można kupić w sklepie internetowym: pantuniestal.com oraz w sklepach stacjonarnych w Łodzi, Warszawie i w Krakowie.