Anna Adamczyk objęła stanowisko group account directora w Carat Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Adamczyk objęła stanowisko group account directora w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę group account directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko communications managera.

Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako media planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko communications managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Jako communications manager odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych. Zmiana stanowiska Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako group account director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna. Anna Adamczyk ukończyła lubelski UMCS. W 2012 roku, wspólnie z zespołem, zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij