TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Anna Adamczyk objęła stanowisko group account directora w Carat Polska

Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę group account directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko communications managera.
O autorze
1 min czytania 2019-11-15

Anna Adamczyk posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. W Dentsu pracuje od 2001 roku. Swoją karierę w grupie rozwijała w domu mediowym Carat. Rozpoczęła pracę jako media planner, a po kilku latach awansowała na stanowisko seniorskie. W 2010 roku objęła stanowisko communications managera. Obsługiwała m.in. marki: adidas, Grupa Lotos, Reebok, Philips, SCA czy Simba Toys. Jako communications manager odpowiadała za całościową komunikację 360 stopni w obszarze kampanii mediowych, łączących media tradycyjne i cyfrowe. Koordynowała także projekty aktywacji konsumenckich i działania marek w mediach społecznościowych. Zmiana stanowiska Adamczyk wiąże się z pozyskaniem nowych klientów przez Carat oraz rozbudową zespołu, którym zarządza. Obecnie jako group account director, opiekuje się klientami z branż: FMCG, ubezpieczeniowa oraz farmaceutyczna. Anna Adamczyk ukończyła lubelski UMCS. W 2012 roku, wspólnie z zespołem, zdobyła brązowe oraz srebrne Effie za realizację kampanii dla marki Philips.