TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hybrid.ai – innowacyjne rozwiązanie w obszarze adtech

Hybrid.ai – innowacyjne rozwiązanie w obszarze adtech
Rynek digitalu rozwija się w zawrotnym tempie, a wydatki na działania w kanałach cyfrowych stale rosną. Dlatego nowocześni marketingowcy powinni postawić na profesjonalne narzędzia, które pomogą prowadzić działania i zwiększyć ich efektywność. Do grona takich rozwiązań należy Hybrid.ai.
O autorze
2 min czytania 2019-11-21

Hybrid.ai jest powstałą w 2011 roku międzynarodową firmą z obszaru adtech, działającą obecnie na kilku rynkach i posiadającą swoje biura m.in. w Warszawie, Berlinie, Moskwie, Amsterdamie, Nowym Jorku i Dubaju. Firma dostarcza marketingowcom coraz to nowsze rozwiązania mające na celu zwiększenie efektywności prowadzonych działań i pomoc m.in. w zarządzaniu kampaniami reklamowymi w wielu kanałach jednocześnie, analizowaniu wyników działań, targetowaniu reklam, czy też zarządzaniu danymi klientów.

– Jako Hybrid 2 lata temu weszliśmy do Polski z platformą DSP i DMP. Dzisiaj jesteśmy firmą oferującą innowacyjne produkty w obszarze adtech. Naszym głównym celem jest budowanie ekosystemu serwisów służących do rozwiązywania problemów nowoczesnych marketingowców. – mówi Dmitriy Shevchenko, Managing Director CEE, Hybrid.ai.

Głównym rozwiązaniem oferowanym przez Hybrid.ai jest hybrid Suite. Jest to kompleksowe narzędzie, w którego skład wchodzą opracowane przez firmę: hybrid DSP – omnikanałowa platforma programmatic, umożliwiająca zakup powierzchni reklamowych na mobile’u, desktopie, czy też reklam wideo; hybrid DMP – platforma służąca do zarządzania danymi klientów ; hybrid Reports – narzędzie zawierające dane i parametry dotyczące prowadzonych działań, aktualizowane w czasie rzeczywistym.

– Trendem, o którym mówi obecnie cały rynek, jest programmatic in house. Agencje reklamowe, domy mediowe, wydawcy chcą mieć kompletny ekosystem do zarządzania reklamami u siebie w firmie. Dlatego też jako Hybrid.ai stworzyliśmy takie rozwiązanie i wychodzimy z nim obecnie do klientów – mówi Dmitriy Shevchenko.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo w skład narzędzi oferowanych przez Hybrid.ai wchodzą m.in. hybrid Insights, służące do planowania, przewidywania i oceny ruchu w modelu programmatic, czy też hybrid Creative Studio, technologia umożliwiająca tworzenie kreacji rich mediowych.

Reklamy w ramach Hybrid.ai mogą być targetowane na kilka sposobów, w tym na podstawie danych offline, behawioralnych, GPS, czy też za pomocą targetowania pogodowego. Aby zapewnić klientom najlepszą jakość placementu i dopasowania ich reklam, a także 100% wskaźnik viewability, strony docelowe są dokładnie analizowane – algorytm opracowany przez Hybrid.ai bierze pod uwagę każde słowo oraz każdą grafikę i elementy znajdujące się na niej. Platforma umożliwia także synchronizację reklam w TV i digitalu dzięki technologii TV Sync, a także prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Hybrid.ai oferuje swoje usługi w dwóch modelach. W ramach pierwszego udostępnia narzędzia, które następnie klienci wykorzystują do prowadzenia i optymalizacji kampanii. W drugim wariancie full service oferuje klientom kompleksowe prowadzenie kampanii, począwszy od stworzenia strategii, media planów i kreacji, po realizację i optymalizację działań.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Hybrid.ai jako globalna platforma dostarcza prawie 40 mld wyświetleń reklam dziennie w 100 krajach. Firma współpracuje z wieloma partnerami, jak Google, Facebook, Yandex, Rubicon, w celu zwiększenia możliwości i skuteczności oferowanych rozwiązań. Do jej klientów należą m.in. Pepsi, Red Bull, Nestle, Land Rover, Toyota, Lexus, Audi, Mazda, czy Michelin.

W skład holdingu, do którego należy Hybrid.ai, wchodzi również spółka AstraOne.io, wykorzystująca autorską technologię „picture recognition” i oferująca nowy format reklamowy In-Image Ads. Siedzibą obu spółek jest Berlin, natomiast swoje oddziały mają one także w Moskwie, Nowym Jorku, Bukareszcie, Kijowie i Dubaju.

Zachęcamy do obejrzenia poniższego wywiadu, przeprowadzonego w polskiej siedzibie spółki w Business Link Astoria, w którym Dmitriy Shevchenko, Managing Director CEE Hybrid.ai, opowiada na temat możliwości oferowanych przez Hybrid, a także o aspektach, na których firma planuje się skupić w najbliższym czasie.

 

Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai.