Wystartował drugi etap kampanii edukacyjnej „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartował drugi etap kampanii edukacyjnej „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”

W celu zachęcenia Polaków do korzystania z Internetowego Konta Pacjenta i e-recept, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”.

Drugi etap kampanii wystartował na początku listopada br. i potrwa do 8 grudnia. Spot telewizyjny pt. „Samolocik”, którego reżyserem jest Xawery Żuławski, emitowany jest w programach grupy Polsat i na platformie vod ipla.tv oraz w kanałach telewizyjnych i vod należących do grupy TVN. Równocześnie trwa kampania w największych stacjach radiowych – RMF FM oraz rozgłośniach należących do grupy Eska. W sumie o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta usłyszy prawie 20 mln milionów Polaków.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Od 8 stycznia wchodzi obowiązek wystawiania e-recept tylko w wersji elektronicznej. Tuż przed „wielkim finałem” wchodzimy w ostatni etap kampanii edukacyjnej adresowanej do całego społeczeństwa. W Polsce telewizja i radio budują największy zasięg w najkrótszym czasie w grupach celowych powyżej 25 roku życia, a to oznacza, że dzięki kampanii każdy dorosły Polak dowie się o e-recepcie i Internetowym Koncie Pacjenta. Wierzę, że przekonamy do korzystania z tych nowoczesnych rozwiązań w ochronie zdrowia i młodszych i seniorów – podkreśla wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński.

Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest przez kampanię internetową, prowadzoną od sierpnia w popularnych ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach social mediowych, m.in. You Tube, Facebook oraz publikacjami artykułów w prasie, m.in. Super Express, Dzienniku Gazeta Prawna, regionalnych dziennikach należących do Polska Press, tygodnikach lokalnych, magazynie „Kropka TV” oraz prasie branżowej, a także kampanią w sieci kin Helios i na kanałach vod oraz stacjach radiowych Polskiego Radia, gdzie nasze spoty zobaczyło czy usłyszało ponad 8 mln osób.

Kampania edukacyjna pt. „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”, za której koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej, adresowana jest do całego społeczeństwa. Jej celem jest poinformowanie o funkcjonalnościach i korzyściach, które zapewnia wszystkim ubezpieczonym e-recepta i Internetowe Konto Pacjenta – bezpłatna aplikacja Ministerstwa Zdrowia dostępna pod adresem pacjent.gov.pl. Kampania ma też zachęcić Polaków do korzystania na co dzień z tych rozwiązań.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij