TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w zarządzie KTR

Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Waligóry z DDB.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 5 osób, które dołączą do 5 członków poprzedniego składu Zarządu.

Skład obecnego zarządu:

  • Maciek Waligóra, executive creative director, DDB
  • Wojtek Dagiel, creative director, co-founder, Lvov
  • Marta Frączek, associate creative director, Saatchi & Saatchi IS
  • Kuba Sagan, creative director, co-founder, Feeders Agency
  • Tytus Klepacz, creative director, Freelancer
  • Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head, Leo Burnett
  • Agnieszka Klimczak, executive creative director, FCB Bridge2Fun
  • Marcin Talarek, creative director, IRL
  • Marcin Sosiński, executive creative director, Mccann Worldgroup
  • Maciek Twardowski, executive creative director, Ogilvy

Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj