Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiany w zarządzie KTR

Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Waligóry z DDB.
O autorze
1 min czytania 2019-11-20

Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 5 osób, które dołączą do 5 członków poprzedniego składu Zarządu.

Skład obecnego zarządu:

  • Maciek Waligóra, executive creative director, DDB
  • Wojtek Dagiel, creative director, co-founder, Lvov
  • Marta Frączek, associate creative director, Saatchi & Saatchi IS
  • Kuba Sagan, creative director, co-founder, Feeders Agency
  • Tytus Klepacz, creative director, Freelancer
  • Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head, Leo Burnett
  • Agnieszka Klimczak, executive creative director, FCB Bridge2Fun
  • Marcin Talarek, creative director, IRL
  • Marcin Sosiński, executive creative director, Mccann Worldgroup
  • Maciek Twardowski, executive creative director, Ogilvy

Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj