Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

E.Leclerc wsparł produkcję filmu o Enigmie

E.Leclerc Polska został mecenasem filmu dokumentalnego „Enigma. Mamy nowiny”. Premiera produkcji mającej potwierdzić wkład polskich kryptologów w złamanie kodu niemieckiej maszyny szyfrującej odbędzie się 21 listopada.
O autorze
1 min czytania 2019-11-21

Punktem wyjścia krótkometrażowego filmu Norberta Rudasia jest odnaleziony przed kilkoma laty tzw. raport z Pyr. Dokument stanowiący podsumowanie wiedzy polskich kryptologów na temat metod dekryptażu Enigmy został przekazany służbom francuskim i brytyjskim na tajnej konferencji wywiadowczej w lipcu 1939 roku. Skróconą wersję raportu odnaleziono przypadkiem, w odtajnionych w grudniu 2015 roku aktach francuskich. Jest to przełomowy dowód potwierdzający wkład polskich kryptologów w złamanie kodu Enigmy. Twórcy filmu chcą podkreślić ich istotną rolę w sztafecie trzech państw – Francji, Polski i Wielkiej Brytanii.

– Zdecydowaliśmy się na wsparcie tego projektu, bo wpisuje się on w polsko-francuski charakter naszej marki. Przekonał nas także sam temat. Losy Enigmy elektryzują ludzi zainteresowanych historią od wielu lat, a nowe fakty w tej sprawie nie są jeszcze powszechnie znane. Jako E.Leclerc wspieramy działania edukacyjne w wielu obszarach, popularyzacja wiedzy o dokonaniach naszych naukowców jest jednym z nich – podkreśla Edyta Tkaczyk, szefowa komunikacji E.Leclerc Polska.

Premiera filmu odbędzie się 21 listopada o godz. 17.35 w TVP Historia. Na tym kanale w listopadzie będzie on emitowany jeszcze dwukrotnie. Materiał zostanie udostępniony w ramach licencji CC-BY-ND stacjom telewizyjnym, szkołom, organizacjom rządowym i pozarządowym, internautom oraz mediom w kraju i zagranicą. Producentem filmu jest Fundacja Arma Civitatis, a producentem wykonawczym Dom Produkcyjny Vena Art.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj