UNIQA pyta, jak brzmi bezpieczeństwo?

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
UNIQA pyta, jak brzmi bezpieczeństwo?

Agencja marketingu internetowego Bluerank opracowała kampanię wizerunkową dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. Tematem jest bezpieczeństwo oraz dźwięki, które się z nim kojarzą. Twarzą kampanii jest Henryk Zastróżny, jeden z najlepszych imitatorów dźwięku w Polsce.

Łódzka agencja od maja 2019 r. prowadzi działania komunikacyjne dla UNIQA na Facebooku. Jest też pomysłodawcą kampanii „Jak brzmi bezpieczeństwo”, która właśnie ma swą premierę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania składać się będzie z trzech elementów. Dziś w mediach społecznościowych opublikowany został spot wideo. Kolejnym elementem będzie konkurs, a potem sonda uliczna dotycząca dźwięków bezpieczeństwa.

Bohaterem spotu jest Henryk Zastróżny, jeden z najlepszych w Polsce imitatorów dźwięku. Przez wiele lat pracował w Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, był też związany z Państwową Wyższą Szkołą Filmową, Telewizyjną i Teatralną, czyli popularną „Łódzką Filmówką”. Jest autorem efektów dźwiękowych do kilkudziesięciu filmów, m.in. obrazu „Katyń” w reżyserii Andrzeja Wajdy.

W spocie bohater staje przed wyzwaniem – zastanawia się, jak brzmi bezpieczeństwo. Jakie dźwięki kojarzą nam się ze spokojem, z ukojeniem. Film pełen jest odgłosów, szeptów, szelestów. Możemy też usłyszeć i zobaczyć, jak wygląda praca dźwiękowca „od kuchni”. Co tworzy dźwięk skrzypiącego zimą pod butami śniegu, a co brzmi jak rozkładany na wietrze spadochron?

Film został zrealizowany we współpracy z LDZFILM.

– Gdy szukaliśmy pomysłu na kampanię, na myśl przyszła nam wspaniała osoba – Pan Henryk. Mający ciekawą przeszłość zawodową, a dodatkowo bardzo przyjazny, ciepły człowiek. Poza tym, pomysłem związanym z dźwiękami wpisujemy się w bardzo aktualny na rynku trend ASMR – powiedziała Julia Kałużyńska, kierująca działem Social Media Communication w Bluerank.

ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response – samoistna odpowiedź meridianów czuciowych) to zjawisko przyjemnego uczucia mrowienia w okolicy karku, wywoływane np. odpowiednimi dźwiękami: szeptem, szelestem, szumem. Zjawisko zostało zbadane przez naukowców. Ich zdaniem, ASMR jest faktyczną aktywnością mózgu, która ma bardzo dobry wpływ na nasze zdrowie.

– W naszych działaniach internetowych opieramy się na tym, o czym ludzie rozmawiają, co jest dla nich ważne, czerpiemy z nowości i aktualnych trendów. A jeśli dodatkowo akcja wiąże się z bezpieczeństwem… Tak, jest to dla nas ważna kampania – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank.

– Dbanie o bezpieczeństwo naszych klientów jest wpisane w misję naszej marki oraz misję polskich spółek UNIQA. Pozwalamy klientom cieszyć się życiem, wspierając ich każdego dnia, by żyli bezpieczniej, dłużej, lepiej. Nowa kampania wizerunkowa na Facebooku świetnie się w to wpisuje – powiedziała Katarzyna Ostrowska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR, UNIQA Polska. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij