Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Continental z nową stroną jesiennej kampanii „Jednym słowem: Continental”

Marka Continental wprowadziła nową stronę kampanii „Jednym słowem: Continental”, czyli www.contiuhp.pl. Poza informacjami o jesiennym konkursie marki Continental, można tam znaleźć przejrzystą i intuicyjną wyszukiwarkę opon, dokonać zakupów online oraz wyszukać najbliższy salon Continental.
O autorze
0 min czytania 2019-11-27

W tym sezonie marka Continental, oprócz konkursu „Jednym słowem: Continental”, w którym wygrać można m.in. Mercedes – Benz Klasa A, zaskakuje także całkowitym redesignem strony internetowej dedykowanej jesiennej kampanii. W celu zwrócenia uwagi oraz zaangażowania odbiorców, strona oferuje konsumentom między innymi możliwość wyboru wizualizacji różnych stanów atmosferycznych. To rozwiązanie doskonale podkreśla niezawodność opon Continental w każdych warunkach pogodowych. Czytelne podstrony produktowe zawierają niezbędne informacje o zimowych i całorocznych oponach, a intuicyjna wyszukiwarka pozwala szybko wybrać odpowiedni produkt. Użytkownicy z pewnością docenią także prostą nawigację i mapę z wyszukiwarką sprzedawców oraz możliwość zakupów online. Nowoczesny projekt graficzny oraz interaktywne elementy sprawiają, że strona stanowi idealne dopełnienie kampanii, ponieważ Continental to od wielu lat suma najlepszych technologii, parametrów i doświadczeń.

Za stworzenie nowej strony odpowiada agencja Plej.