W tym sezonie marka Continental, oprócz konkursu „Jednym słowem: Continental”, w którym wygrać można m.in. Mercedes – Benz Klasa A, zaskakuje także całkowitym redesignem strony internetowej dedykowanej jesiennej kampanii. W celu zwrócenia uwagi oraz zaangażowania odbiorców, strona oferuje konsumentom między innymi możliwość wyboru wizualizacji różnych stanów atmosferycznych. To rozwiązanie doskonale podkreśla niezawodność opon Continental w każdych warunkach pogodowych. Czytelne podstrony produktowe zawierają niezbędne informacje o zimowych i całorocznych oponach, a intuicyjna wyszukiwarka pozwala szybko wybrać odpowiedni produkt. Użytkownicy z pewnością docenią także prostą nawigację i mapę z wyszukiwarką sprzedawców oraz możliwość zakupów online. Nowoczesny projekt graficzny oraz interaktywne elementy sprawiają, że strona stanowi idealne dopełnienie kampanii, ponieważ Continental to od wielu lat suma najlepszych technologii, parametrów i doświadczeń.
Za stworzenie nowej strony odpowiada agencja Plej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024