Continental z nową stroną jesiennej kampanii „Jednym słowem: Continental”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Continental z nową stroną jesiennej kampanii „Jednym słowem: Continental”

Marka Continental wprowadziła nową stronę kampanii „Jednym słowem: Continental”, czyli www.contiuhp.pl. Poza informacjami o jesiennym konkursie marki Continental, można tam znaleźć przejrzystą i intuicyjną wyszukiwarkę opon, dokonać zakupów online oraz wyszukać najbliższy salon Continental.

W tym sezonie marka Continental, oprócz konkursu „Jednym słowem: Continental”, w którym wygrać można m.in. Mercedes - Benz Klasa A, zaskakuje także całkowitym redesignem strony internetowej dedykowanej jesiennej kampanii. W celu zwrócenia uwagi oraz zaangażowania odbiorców, strona oferuje konsumentom między innymi możliwość wyboru wizualizacji różnych stanów atmosferycznych. To rozwiązanie doskonale podkreśla niezawodność opon Continental w każdych warunkach pogodowych. Czytelne podstrony produktowe zawierają niezbędne informacje o zimowych i całorocznych oponach, a intuicyjna wyszukiwarka pozwala szybko wybrać odpowiedni produkt. Użytkownicy z pewnością docenią także prostą nawigację i mapę z wyszukiwarką sprzedawców oraz możliwość zakupów online. Nowoczesny projekt graficzny oraz interaktywne elementy sprawiają, że strona stanowi idealne dopełnienie kampanii, ponieważ Continental to od wielu lat suma najlepszych technologii, parametrów i doświadczeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za stworzenie nowej strony odpowiada agencja Plej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij