ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ING Bank Śląski przygotował plecaki z ekoplakatu

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.

Do produkcji wykorzystano kilkadziesiąt sztuk ekoplakatów (łącznie 1 752 m. kw. materiału), które na początku roku 2019 były wykorzystywane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ekoplakat to innowacyjne podłoże drukarskie, które gwarantuje doskonałą jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie (w kampaniach rotujących) lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi.

– Ekoplakat to doskonałe narzędzie reklamowe. Cieszymy się, że dzięki ING nasz produkt otrzymał drugie życie – mówi Marcin Wojda, dyrektor sprzedaży w Cityboard Media.

Wyprodukowane plecaki wykorzystywane są w różny sposób. Trafiają do klientów ING, pracowników banku, czy uczestników eventów wspieranych przez firmę.

To już czwarta odsłona tej ekologicznej akcji. Firma łącznie wyprodukowała już kilka tysięcy sztuk ekologicznych plecaków, toreb i nerek, które powstały z materiałów wykorzystywanych w kampaniach reklamy zewnętrznej. Akcję koordynuje MullenLowe MediaHub. Cityboard Media jest jedną firmą na rynku, która oferuje ekoplakat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij