Powstała agencja High Level Marketing – nowy team ekspertów dedykowany obsłudze marek premium

Prowadzona przez Iwonę Wójcik i Magdalenę Troszyńską High Level Marketing to butikowa agencja, która specjalizuje się w obsłudze marek segmentu premium.
O autorze
1 min czytania 2019-12-02

fot. od lewej: Iwona Wójcik i Magdalena Troszyńska

High Level Marketing posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla branży nieruchomości oraz motoryzacji. Wśród działań za które odpowiada agencja znajdują się kampanie dla marek takich jak: Longines, Ronson, British Automotive Centrum, Aston Martin czy Clarins SPA.

Twórczynie agencji posiadają bogate doświadczenie marketingowe zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Magda i Iwona odpowiadały za projekty marketingowe realizowane dla Apartamentów Cosmopolitan, Park Lane, Tacit Investment, Polpharma, VOLVO, Sopot Match Race czy Clarins Spa.

– Wspieramy naszych klientów swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki indywidualnemu podejściu i wysokiej jakości obsługi zbudowałyśmy bardzo ciekawe portfolio projektów – mówi Iwona Wójcik. – Do tej pory koncentrowałyśmy się na segmencie premium w branży nieruchomości oraz motoryzacji. Obecnie planujemy rozszerzenie działalność o nowe kategorie produktowe, pozostając jednak przy markach premium. Polski rynek dóbr luksusowych jest coraz bardziej atrakcyjny dla marek, które kierują swoje produkty oraz usługi do zamożnych odbiorców. Jest to grupa bardzo świadoma, doskonale znająca swoją wartość i potrzeby, a przez to niezwykle wymagająca. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zrealizować projekty, które zapewniają konsumentom unikalne doświadczenia, świetnie dopasowane do charakteru marki – dodaje Wójcik.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja oferuje rozwiązania z zakresu strategii komunikacji, digitalu, mediów, a także realizacji eventów oraz działań PR. Strona agencji dostępna jest pod linkiem highlevelmarketing.pl/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing