TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Elfy same w domu”, czyli nowa, świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie

W tym roku w ramach kampanii świątecznej Pepsi przygotowało coś nietypowego – zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi.
O autorze
1 min czytania 2019-12-04

Śnieżyca przeszła przez miasto, a na sklepowych półkach wieje pustkami. W tym czasie Elfy Pepsi przygotowują się do świętowania Gwiazdki po swojemu. Kto odwiedzi Elfy same w domu pełnym Pepsi? Czy uda mu się zdobyć choć jedną puszkę ulubionego napoju? Smaczki zostały poukrywane w szczegółach. 

To opis świątecznego filmu Pepsi, którego premiera odbędzie się 6 grudnia br. na YouTubie oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego. W produkcji wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka.

Poniżej możecie zobaczyć zwiastun filmu:

Film „Elfy same w domu” stworzyła agencja Artegence, wyprodukowała Papaya Films, a reżyserem produkcji jest Daniel Jaroszek. Film jest częścią świątecznej kampanii Pepsi „Dla tych, którzy świętują po swojemu”. Marka zachęca do świętowania Gwiazdki tak, jak lubimy najbardziej – po swojemu, we własny, indywidualny sposób. Dlatego też kampanii towarzyszą świąteczne opakowania produktu z limitowanej edycji z hasłami nawiązującymi do indywidualnych tradycji i sposobów świętowania, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Kampania ma wymiar 360˚. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada Media Direction.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj