„Elfy same w domu”, czyli nowa, świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Elfy same w domu”, czyli nowa, świąteczna kampania Pepsi w niezwykłej odsłonie

W tym roku w ramach kampanii świątecznej Pepsi przygotowało coś nietypowego – zamiast standardowej reklamy, marka stworzyła bajkowy mini film, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów Pepsi.

Śnieżyca przeszła przez miasto, a na sklepowych półkach wieje pustkami. W tym czasie Elfy Pepsi przygotowują się do świętowania Gwiazdki po swojemu. Kto odwiedzi Elfy same w domu pełnym Pepsi? Czy uda mu się zdobyć choć jedną puszkę ulubionego napoju? Smaczki zostały poukrywane w szczegółach. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To opis świątecznego filmu Pepsi, którego premiera odbędzie się 6 grudnia br. na YouTubie oraz na antenie Telewizji Polsat w trakcie Mikołajkowego Charytatywnego Bloku Reklamowego. W produkcji wzięła udział plejada polskich gwiazd: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf) oraz… tutaj niespodzianka dla tych, którzy obejrzą. Jest też smaczek w postaci ukrytych w filmie cameo znanych influencerów marki: Jakoba Kosela, Lary Gessler i Adama Wiejaka.

Poniżej możecie zobaczyć zwiastun filmu:

Film „Elfy same w domu” stworzyła agencja Artegence, wyprodukowała Papaya Films, a reżyserem produkcji jest Daniel Jaroszek. Film jest częścią świątecznej kampanii Pepsi „Dla tych, którzy świętują po swojemu”. Marka zachęca do świętowania Gwiazdki tak, jak lubimy najbardziej – po swojemu, we własny, indywidualny sposób. Dlatego też kampanii towarzyszą świąteczne opakowania produktu z limitowanej edycji z hasłami nawiązującymi do indywidualnych tradycji i sposobów świętowania, wśród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Kampania ma wymiar 360˚. Reklamę telewizyjną przygotowała agencja BBDO, za zakup mediów odpowiada Media Direction.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij