GoldenSubmarine dla NIVEA MEN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GoldenSubmarine dla NIVEA MEN

Trwa loteria NIVEA MEN pod hasłem „Wejdź na stadion pełen nagród”, za której koncept i realizację oraz promocję odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Loteria adresowana do mężczyzn, zwłaszcza kibiców futbolu, komunikowana jest w digitalu, TVC i BTL-u, przede wszystkim w sieciach sprzedaży. Aby wziąć udział w akcji „Wejdź na stadion pełen nagród”, należy zakupić przynajmniej jeden produkt z linii NIVEA MEN, a następnie zarejestrować dowód zakupu. Można to zrobić albo na stronie konkursowej (www.niveamen.pl) albo za pomocą SMS-a. Następnym krokiem jest wybór miejsca na stadionie i… sprawdzenie wygranej (poza głównymi).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Loteria trwa do końca grudnia 2019, a ostatnie losowanie nagród nastąpi 7 stycznia 2020 roku. Główne nagrody to podwójne bilety na mecz Realu Madryt (którego oficjalnym sponsorem jest NIVEA MEN) – i to najbardziej kultowy pojedynek piłkarski: El Clasico z Barceloną. Poza tym do wygrania są telewizory Samsung, a także kilkaset piłek z logo Realu, zestawy kosmetyków i vouchery do sklepów Decathlon.

Nagrody główne – czyli bilety na mecz i telewizory – są losowane dwukrotnie (6 grudnia i 7 stycznia), zaś o wygraniu jednej z pozostałych nagród można dowiedzieć się sprawdzając miejsce na wirtualnym stadionie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij