Sklep internetowy Moliera2.com wystartował z humorystyczną kampanią reklamową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sklep internetowy Moliera2.com wystartował z humorystyczną kampanią reklamową

Z początkiem grudnia br. na ulicach Warszawy, Gdańska, Krakowa oraz Poznania rozpoczęła się kolejna outdoorowa i niestandardowa kampania sklepu internetowego Moliera2.com.

Przekaz reklamowy skierowany do klientów sklepu opiera się na krótkich hasłach w formie memów, które mają na celu wywoływanie uśmiechu. Nawiązują one bezpośrednio do usłyszanych wypowiedzi, stwierdzeń z przymrużeniem oka. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zależy nam, aby działać niestandardowo, przykuwać uwagę w nieoczywisty sposób, dlatego stawiamy na intrygujące treści i spektakularne nośniki, które zwrócą uwagę naszej grupy docelowej. Reklama OOH jest dla nas bardzo istotną częścią promocji naszej marki, a hasła użyte w grudniowej kampanii idealnie wpisują się w świąteczny klimat. Od samego początku kluczowe dla nas było, aby wybrane lokalizacje charakteryzowały się bardzo wysokim traffikiem, a powierzchnie reklamowe zapewniały jak najlepszą widoczność – mówi Agnieszka Majczyk, PR & marketing manager sklepu internetowego Moliera2.com.

Kampania realizowana na wyłączność przez agencje reklamową Braughman Group Media obejmuje nośniki systemowe TrafficBoard130, powierzchnie digital oraz siatki wielkoformatowe.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij