TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sklep internetowy Moliera2.com wystartował z humorystyczną kampanią reklamową

Z początkiem grudnia br. na ulicach Warszawy, Gdańska, Krakowa oraz Poznania rozpoczęła się kolejna outdoorowa i niestandardowa kampania sklepu internetowego Moliera2.com.
O autorze
1 min czytania 2019-12-05

Przekaz reklamowy skierowany do klientów sklepu opiera się na krótkich hasłach w formie memów, które mają na celu wywoływanie uśmiechu. Nawiązują one bezpośrednio do usłyszanych wypowiedzi, stwierdzeń z przymrużeniem oka. 

– Zależy nam, aby działać niestandardowo, przykuwać uwagę w nieoczywisty sposób, dlatego stawiamy na intrygujące treści i spektakularne nośniki, które zwrócą uwagę naszej grupy docelowej. Reklama OOH jest dla nas bardzo istotną częścią promocji naszej marki, a hasła użyte w grudniowej kampanii idealnie wpisują się w świąteczny klimat. Od samego początku kluczowe dla nas było, aby wybrane lokalizacje charakteryzowały się bardzo wysokim traffikiem, a powierzchnie reklamowe zapewniały jak najlepszą widoczność – mówi Agnieszka Majczyk, PR & marketing manager sklepu internetowego Moliera2.com.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania realizowana na wyłączność przez agencje reklamową Braughman Group Media obejmuje nośniki systemowe TrafficBoard130, powierzchnie digital oraz siatki wielkoformatowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing