180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę marki Tymbark w social media

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.

180heartbeats + JUNG v MATT jest niezależną agencją interaktywną założoną w Warszawie w 2007 roku. Kreatywność, niezależność, wiara w siłę innowacji – to najważniejsze wartości kierujące agencją, której misja brzmi: creating brand excitement. Aktualnie zespół 180 pracuje nad projektami dla takich firm i marek, jak: Ben&Jerry's, Burger King, Google, Nike, Dakea, Pernod Ricard Global Travel Retail, PSA. Agencja odpowiada także za powstanie pierwszej charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’roll Records.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Począwszy od 18 listopada 180heartbeats + JUNG v MATT odpowiada za komunikację na Facebooku i Instagramie marki Tymbark, zarządzając ponaddwumilionową społecznością obserwujących i zaangażowanych fanów.

– Cieszymy się, że możemy być głosem tak popularnego brandu, którego tradycje sięgają ponad osiemdziesięciu lat. To duża odpowiedzialność, ale wierzę, że świeże spojrzenie i bogate doświadczenie 180heartbeats pozwolą tej ikonicznej marce być jeszcze bliżej swoich fanów – mówi Michał Sęk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij